• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Qantas flåte anno 1996

SK384

ScanFlyer Dusty
Medlem
Det er mye rart i bokhyllen samt i kjelleren hos meg. Jeg fant i går frem rutetabellen fra Qantas fra sommeren 1996. Det var mye spennende de hadde i flåten den som f. eks 747SP, A300, B767-200, B767-300 samt B747-200/300/400. Vedlagt er seatmap for datidens flåte. Mye som var annerledes den. I first er det f. eks 2+2 seating, noe som nok ville vært uhørt i dag. 737 flyene hadde både first, business og økonomi. Røking var faktisk også tillatt på utenriksfly helt frem til sommeren 1996. Det var vel en god stund etter at SAS ble røykfrie. qf6.webpqf1.webpqf2.webpqf3.webpqf4.webpqf5.webp
 
Back
Top