Originally posted by Thomas
Speaking of KLM;
http://www.airliners.net/open.file?id=1189047&size=L
:clap
Originally posted by dash-7
Snakket med noen KLM piloter her om dagen, de sa at KLM var i forhandlinger med Bomarider om å kjøpe inn 20 Q400.
Har ikke KLM tatt en prat med de andre brukerne av Q400.
Originally posted by EB
Så sort/hvitt er det vel ikke...
Originally posted by RolfL
Originally posted by EB
Så sort/hvitt er det vel ikke...
Jo, tyvärr.
Originally posted by HMWK
Alle skryter så av Q400, men jeg synes ikke den fortjener all den skryt den har fått. Performance er selvsagt bra når du har 5000 gamp per motor! Trenger ikke være rakettforsker for å forstå det. Designet er trossalt fra begynnelsen av 1980. Ja, jeg vet at q400 er av nyere dato, men den stammer fra Dash8-100.
Originally posted by dash-7
Snakket med noen KLM piloter her om dagen, de sa at KLM var i forhandlinger med Bomarider om å kjøpe inn 20 Q400. De skulle bytte ut F50 flåten sin.
Originally posted by TOS
Hvordan fungerer Q400 for Widerøe?
Originally posted by HMWK
Alle skryter så av Q400, men jeg synes ikke den fortjener all den skryt den har fått. Performance er selvsagt bra når du har 5000 gamp per motor! Trenger ikke være rakettforsker for å forstå det.
Originally posted by KennethGS
Du mener kanskje KLM Cityhopper? KLM har såvidt jeg vet ingen Fokkere lengre...
Originally posted by TOS
Regnes Cityhopper som et eget selskap?
Originally posted by KennethGS
Originally posted by TOS
Regnes Cityhopper som et eget selskap?
Cityhopper ER et eget selskap, med egne fly, egen administrasjon, egne kurs, egne manualer, og ikke minst eget AOC... ...og jeg kjenner minst én som ikke kommer til å glemme å føye til "Cityhopper" i selskapsnavnet neste gang han er på kurs på AMS...
"We are NOT KLM, we are KLM Cityhopper!"![]()
(...og nei, det var ikke meg, men jeg satt i stolen ved siden av...^_^)
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.