Som betyr at du må hoste opp MINST 10 ølsorter du liker![]()
Blir kun å finne blandt riffraffet på kjipklasse![]()
Do kommer fra det engelske ordet "to do".DO??
Regner med at det er en flyforkortelse, ikke at det er servering på lavatory![]()
carpaccio basert på hval!
Reker er definitivt en hit
Her snakker vi!
Jeg vil driste meg til å komme med noen anbefalinger om single malt. Det finnes jo 1000vis å velge mellom, og veldig mange av disse er bra, men valget bør vel baseres på de som er relativt allment tilgjengelig.
I så tilfelle bør det være litt bredde, og da er det vel naturlig å velge en fra Islay, en fra Speyside og en fra øvrige distriktene.
Basert på dette, vil jeg anbefale Ardbeg 10 år fra Islay, Macallan 10 Cask Strenght eller Glenfarclas 105 fra Speyside. Og som siste alternativ, vil jeg anbefale en Arran, som er blandt de yngre destilleriene i Scotland. ( Arran er en øy ikke så langt fra Islay)
Disse er 3 meget bra whiskyer som burde være greit tilgjengelig i markedet og som sannsynligvis vil falle i smake hos mange.
Tar ikke dette litt av? Skal turen bli 1000 kr dyrere fordi enkelte har planer om å gjøre flyturene til et gourmet mekka av både mat og drikke?
Hva er planen hvis charterflighten blir for dyr? Hadde det vært et alternativ at alle kom til FRA på egenhånd og at vi chartrer fly for å fly FRA-Airbus-FRA? Hadde vel blitt billigere det. For min del må jeg altså skaffe meg fly til Oslo, deretter skal jeg altså fly via ARN til Tolouse. Det kalles visst omvei!
Edit: Huff, merket at jeg ble vel negativ nå. Må være fordi jeg ikke drikker for øyeblikket! Best å gjøre noe med det..... :colgate:
BF:cool2
Tar ikke dette litt av? Skal turen bli 1000 kr dyrere fordi enkelte har planer om å gjøre flyturene til et gourmet mekka av både mat og drikke?
Hva er planen hvis charterflighten blir for dyr? Hadde det vært et alternativ at alle kom til FRA på egenhånd og at vi chartrer fly for å fly FRA-Airbus-FRA? Hadde vel blitt billigere det. For min del må jeg altså skaffe meg fly til Oslo, deretter skal jeg altså fly via ARN til Tolouse. Det kalles visst omvei!
Edit: Huff, merket at jeg ble vel negativ nå. Må være fordi jeg ikke drikker for øyeblikket! Best å gjøre noe med det..... :colgate:
BF:cool2
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.