Prosent nordmenn på SK CPH-BKK
Jeg leste på FT (Thai delen av forumet) at 60% prosent av de reisende med SK CPH BKK hadde vært nordmenn. (Skal ha kommet frem på et allmøte i SK). Har nordmenn subsidiert danskene SÅ mye? Er dette representativt for andre Intercontinentale ruter også?
Om en har kuttet godene nok for ansatte i den "norske" delen av SAS, burde en jo hoste opp noen 767 faderlig kvikt og legge disse til den norske operasjonen av SK. Var det ikke noe med at 767 var for små til å kunne drive lønnsomt pga bla crew-kostnader? Om kabin og flyvere i Norge var villige til å fly på andre betingelser enn CPH-gjengen, burde jo noen regne på dette en gang til.
Jeg leste på FT (Thai delen av forumet) at 60% prosent av de reisende med SK CPH BKK hadde vært nordmenn. (Skal ha kommet frem på et allmøte i SK). Har nordmenn subsidiert danskene SÅ mye? Er dette representativt for andre Intercontinentale ruter også?
Om en har kuttet godene nok for ansatte i den "norske" delen av SAS, burde en jo hoste opp noen 767 faderlig kvikt og legge disse til den norske operasjonen av SK. Var det ikke noe med at 767 var for små til å kunne drive lønnsomt pga bla crew-kostnader? Om kabin og flyvere i Norge var villige til å fly på andre betingelser enn CPH-gjengen, burde jo noen regne på dette en gang til.