• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Propellfly Hong Kong - Frankfurt

RobertH

Newcomer
Jeg planlegger en tur til Hong Kong i desember, og nå dukket denne ruta opp:

XAIZOxt.jpg
[/IMG]

Er det virkelig sant at Cathay bruker propellfly på strekningen Hong Kong - Frankfurt? Men det høres jo også litt gøy ut med 12 timer og 35 minutter i en slik farkost, iallefall hvis det lastes nok champagne og annen tørstedrikk.

Last edited:
Googler CX7015 og får opp en codeshareflight flydd av Westjet mellom YLW og YVR, så der stemmer nok flytypen.

Søker jeg opp HKG-FRA på samme dato som deg, finner jeg en CX289 med samme tider som den i resultatet ditt, og den er satt opp ned 777-300ER.

Så dessverre ;)

Codesharenummeret er riktig. Flyselskapet er feil. Språket ser litt 'google translate'ish' ut, så det er nok der det ligger. CX289 har LH7015 som codesharenummer.

Takk for oppklaringen Martin og LN-MOW :)

Prisen var jo slett ikke gæli, så jeg forsøkte nettopp å booke billetter (posisjonering Arlanda framstod heller ikke så klønete eller risikabelt). Men etter å ha blitt videresendt til flygcity.se dukker den bedrøvelige sannheten opp

EXgjzVL.jpg
[/IMG]

Hjemturen viste seg altså å være i økonomiavdelingen.

På den annen side blir det nå enklere å velge QR istedenfor.

Back