• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Dette kan man bli vant med...

Flott rapport BSSW - takk skal du ha! :up:

[size=-2](Holder på med med rapport på tilsvarende reise...må bare finne tid jeg òg...:drunk:)[/size]

Takk for flott rapport.

LH må virkelig slutte med de McDonaldsbrettene sine i C, og da spesielt med et slikt grellt reklameark i fargeprint i bunn, som man også får på nevnte restaurant.

Ja den maten du fikk på returen til SVG er grusom, jeg fikk det samme på min retur flight tidligere i sommer, vi var 3 i biz og det meste ble returnert, og det er det sikkert mange som har gjort.
Håper at LH kan endre til noe mer spisbart.
Flott rapport BSSW - takk skal du ha! :up:

[SIZE=-2](Holder på med med rapport på tilsvarende reise...må bare finne tid jeg òg...:drunk:)[/SIZE]
Takk skal DU ha ;)
Takk for flott rapport.

LH må virkelig slutte med de McDonaldsbrettene sine i C, og da spesielt med et slikt grellt reklameark i fargeprint i bunn, som man også får på nevnte restaurant.
Takk :)

Har egentlig ikke brydd meg noe om dette reklamearket, men det kan virke litt "tacky" i C-klasse (vet ikke om de har dette i F også).
Det er mulig at det også fungerer som absorpsjons papir i tilfelle søl.

Kjempefin rapport Olav! Det er gått sport i å ta seg en First Class til Seoul eller HK her på forumet ;)

Kjempefin rapport Olav! Det er gått sport i å ta seg en First Class til Seoul eller HK her på forumet ;)
Takk skal du ha Fredrik :)

Det har vel blitt en del F eller C TR'er her det siste året ja, spørs om folk lengre vet hva Y er :p

IMG_1541.jpg

Takk for en flott rapport! Er det kokken eller forfatteren selv som står for danderingen av ketchup?;)

Takk for kjekk rapport, mange som skulle en tur inn om HKG i sommer, så da dropper jeg min. Opplevelsen var stort sett det samme (til og med maten), forskjellen var innpakkingen som var en A346.

Back