Project Lauren blir OpenSkies

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
http://flyopenskies.com/

- Fleet will consist of 757s starting with 1 and up to 6 by 2009 all from their current fleet

- 3 Class configuration 24 Club World, 28 Premium Economy and 30 Economy.

- Initial Routes to be Paris and Brussels to NYC no mention of which airports.

- Operations to commence in June

openskies.jpg

.

.

Jeg skvatt når jeg så den 757 maskinen. Nærmere orient Thai eller one2go, kommer ikke BA, hehe

Leste på airliners at OSL er en flyplassene de vurderer når det gjelder dette konseptet. Hadde vært kult om OSL fikk en direkte rute til NYC med BA.

Jo, jeg er 99,99% sikker på at jeg har lest det. Det har vært mange tråder om dette på airliners.
OSL var nevnt som en av ganske mange aktuelle flyplasser.

Jo, jeg er 99,99% sikker på at jeg har lest det. Det har vært mange tråder om dette på airliners.
OSL var nevnt som en av ganske mange aktuelle flyplasser.

Spekulasjoner paa A.net har marginalt stoerre troverdighet enn Komiske Ali.

Spekulasjoner paa A.net har marginalt stoerre troverdighet enn Komiske Ali.

Det er ihvertfall helt sikkert

Hehe. Det tror jeg ikke på før jeg ser første fly ta av.

Nja, tror ikke det er en daarlig ide. Vi vet at Dag gjerne ville hatt minst dobbelt saa mange premium seter mellom OSL-EWR, de fleste som flyr BF ender opp i NYC. BA knuser COs C produkt med begge henda paa ryggen og buksa paa knea..

Ja dette kan jo bli spennende, lurer på hvordan dette vil gå eller om det går i det heletatt...

Blir dette første gang 757 får tre klasser?

Jeg undrer meg litt på den økonomiklassen. 30 seter økonomi er lite, så jeg lurer litt på hva slags marked de satser på der. Byene de flyr fra har jo direkte ruter til NYC fra før, og på økonomi skiller ikke BA sitt produkt seg ut på noen spesiell måte. Jeg hadde trodd de kom med kun business og premium economy.

Blir dette første gang 757 får tre klasser?

Jeg undrer meg litt på den økonomiklassen. 30 seter økonomi er lite, så jeg lurer litt på hva slags marked de satser på der. Byene de flyr fra har jo direkte ruter til NYC fra før, og på økonomi skiller ikke BA sitt produkt seg ut på noen spesiell måte. Jeg hadde trodd de kom med kun business og premium economy.

Flyet er jo i hovedsak i business og premium economy utforming. Husk at BA sine C-seter tar plass og det er kun de 5 bakerste radene som er economy

Back