Programmet er klart!Förste turen går til.....

Replying to Topic 'Programmet er klart!Förste turen går til.....'

Nei.Langt derifra! SAS-ledelsen er vaksinert mot alt som heter langruter fra OSL.Ikke nødvendigvis fordi det ikke ville vært økonomisk forsvarlig,men fordi de flygende (og andre) har et stort ønske om at EWR-flight'en gjenopprettes.Det er et ledd i ledelsen trakassering av de flygende som pågår for tiden.
 
Replying to Topic 'Programmet er klart!Förste turen går til.....'

Originally posted by amatør


Originally posted by FBU 4EVER


Originally posted by MD11



Er det besluttet at BKK-SIN-BKK forsvinner??

Vil maskinen i såfall snu på timen i BKK og returnere til CPH?

Ja,det er opplest og vedtatt.Flyet blir stående og får utført vedlikehold av Thai istedenfor.Ombyggingen av langrutecabin til liggeseter belaster teknisk i CPH ganske betraktelig om dagen (årsak til den siste tids avisoverskrifter/skandaler?),så jeg tror dette er den eneste realistiske muligheten de har i øyeblikket.Hva som skjer med SIN når ombyggingen er over,vet jeg ikke,men det skoles over såpass mange piloter til A330/340 om dagen at det ser ut som det er planlagt med to fly i tillegg til dagens flåte.A330-200 er på tapetet og brukes som "ris bak speilet" av SAS overfor Pfor.Snille gutter (og piker) får to nye fly å leke med.Hvis ikke.... full nedleggelse av Intercont.! Og,på litt lengre sikt:full nedleggelse av et SAS Airline som råtner på rot da langrutene forsvinner.

"We live in interesting times!" (Sitat fra en annen krig)
Med A330-200 er det kanskje mulighet for at vi ser SAS flyr langt fra OSL igjen??:nor

Kan jo tro på julenissen også. :lol

Airbus 330.:)
 
Replying to Topic 'Programmet er klart!Förste turen går til.....'

Njaaaa..... Trettende dag jul og tyvende dag jul har kommet og gått.Bedre er det å tro på en utskifting av dagens regime.Man kan godt starte med styreformann Myklebust.Som Hydro-sjef startet han med ca. 75% norske ansatte og 25 % utenlandske.Da han forlot skuta var det 25% norske og 75% utelandske ansatte i A/S Hydro.Need I say more?
 
Replying to Topic 'Programmet er klart!Förste turen går til.....'

Stein!
Har du bærbar pc med trådløst internett? I så fall forventer vi innlegg her når du er oppe på cruise første turen.. Du får jo et fint pc-bord der foran:up:
 
Replying to Topic 'Programmet er klart!Förste turen går til.....'

Originally posted by Dag Viking


Stein!
Har du bærbar pc med trådløst internett? I så fall forventer vi innlegg her når du er oppe på cruise første turen.. Du får jo et fint pc-bord der foran:up:

Har bærbar PC,men ikke med trådløst internett.Har vurdert digitalt kamera men valgt det bort foreløpig.Bordet viser seg å være en av de beste innovasjonene i cockpit og kan vise seg å være springbrettet til å bevege seg fra en (trygg?) PC-tilværelse på bakken til en noe mer mobil tilværelse.Flotte stemningsbilder fra cockpit kan faktisk bli en realitet når denne datavegreren får et spark i baken! På den annen side,dere kan kanskje se hva en Lindeburger & Co. består av.Den tar appetitten fra de fleste,bare ikke lojale SAS-piloter som tror de redder selskapet ved å akseptere den som redningen for SAS.Med unntak av yoghurten som er fast innventar,så kan alt det andre spises med fingrene.Skulle noen trenge kniv og gaffel,så får vi kun plastvarianten som brekker før du får sagt kake. Passasjerene derimot...? :cool2
 
Replying to Topic 'Programmet er klart!Förste turen går til.....'

Og hva bruker så airbuspilotene pc-bordet til? Spille flightsim seff...
Hva flyr airbuspilotene på flightsim? En Boeing seff...
 

Attachments

  • 2005-11-12_135615_dream.jpg
    2005-11-12_135615_dream.jpg
    71.7 KB · Views: 11
Replying to Topic 'Programmet er klart!Förste turen går til.....'

Problemet oppstår rundt galley i bakre seksjon,og gudene vet hvorfor.

Ser et leserinnlegg i dagens papir-VG, underskrevet av "Flypassasjer" fra Mandal:

Han/hun viser til at det i USA for en del år siden var store medieoppslag da amerikanske selskaper ville spare driftskostnader ved å kutte oksygentilførselen til kabin med 20%.

Men da skulle man jo tro at dette ville gjelde flere flytyper enn Airbus.....:sarc
(Og det var jo en bemerkelsesverdig måte å spare penger på da)
 
Back
Top