Problemer på SVG?

Trety

ScanFlyer Rusty
Problemer på SVG?

På Avinors hjemmesider virker det som det er mange forsinkelser på SVG, noen som vet årsaken?
Jeg håper inderlig de klarer å få et fly med pakka Posten sendte i feil retning av gårde (typisk, Ekspresspakke som det haster veldig med blir sendt til feil kant av landet)...

Re: Problemer på SVG?

Antar det er samme årsak som det har vært på BGO tidligere...
-Mye tung våt snø som kom i natt/dag tidlig/formiddag....

Vi har så langt hatt stengt i to omganger, ca 2 x 35 min pga snørydding. I tillegg til dette dukket det opp en mindre "hendelse", som gjorde at den andre stengningen ble forlenget/utsatt med ca 15-20 min og påførte de ventende noe mer forsinkelse. Utover dette har det vært noe delay pga deicing, til tider var det også kun én operativ deicing-kjerre til å ta seg av køen.

Noen blir sikkert skuffet over at såkalte "sykemeldinger" ikke var årsaken. :sarc

Originally posted by P.A. VIKINGCyberBucks overført til LN-ATC's konti i .ch, kom igjen fortell, fortell...
Takktakk, men jeg bare lurte dere, trenger penger for tida. :p

Det var snakk om en "hendelse" som tvilsomt ville blitt kalt nødlanding hos VG, så det var nok ingen big deal. Men siden de involverte handlet det med diskresjon forblir detaljer ikke å finne på et offentlig forum. Sånn er policyen. :) Case closed.

Back