Opptil 600 kolli er forsinket
– Jeg har alt jeg eier i den kofferten. Jeg skulle i selskap i går kveld, men festen ble ødelagt fordi jeg ikke hadde hverken penkjoler eller sminke, sier hun.
Godt noen ikke er opptatt av å eie så mye. Jeg mener maks 23kg og siden hun tar med alt så er hun vel for kjipt til å betale for ekstra bagasje:lol:
sakset fra dagens VG, bare sånn for ordens skyld
"Jeg har alt jeg eier i den kofferten".......
Espen![]()
Godt noen ikke er opptatt av å eie så mye. Jeg mener maks 23kg og siden hun tar med alt så er hun vel for kjipt til å betale for ekstra bagasje:lol:
sakset fra dagens VG, bare sånn for ordens skyld
Det er selvsagt mange som blir drabbet når noe slikt skjer. Istedenfor å rakke ned på deras frustrasjon
Nei, du har helt rett, hadde det bare gått andre veien og![]()
Det er selvsagt mange som blir drabbet når noe slikt skjer. Istedenfor å rakke ned på deras frustrasjon hadde jeg vært interessert å høre noe fra OSL om hvordan dette kunne skje.
Tror generelt folk har lettere å forstå vær, aske, streik, men nettverksproblemer som lammer hela flyplassen på den måten höres ganske sårbart ut?
Var det ikke et kretskort eller lignende for nåt år siden også som lagte kröll?
Hvordan står sig forresten OSL ifht regularitet?
Men såpass viktige institusjoner som en hovedflyplass bør jo ha tilstrekkelig redundans til at en kappet kabel ikke gir slike problemer. (og backup-kabelen bør da helst ikke ligge i den samme grøften som primærkabel).
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.