OSLflyer
ScanFlyer Silver
Problemer hos EB med etterregistrering - nå igjen!
Etter at jeg har fylt ut alle rubrikkene i online-skjemaet til SAS, får jeg konsekvent opp denne meldingen for hele 6 flighter jeg prøver å etterregistrere.
"Navnet på billetten stemmer ikke overens med navnet på EuroBonus medlemskapet ditt. Vennligst benytt det manuelle skjemaet."
Etter å ha dobbelt sjekket navnet ørten ganger finner jeg ingen annen mulighet enn å ringe EB, da jeg sårt trenger disse poengene og synes det er drøyt av SAS at kunden må vente i 3+11 uker før rettmessige poeng er kontert etter SK-flighter kjøpt innlogget på deres website. Til orientering så svarer de heller ikke lenger på eurobonus@sas.no. Etter 1 time i telefonen med EB-support kunne/ville de heller ikke hjelpe. Prøvde også Eva, men hun var heller ikke til nytte.
Noen som kan hjelpe å bryte gjennom til EB?
Etter at jeg har fylt ut alle rubrikkene i online-skjemaet til SAS, får jeg konsekvent opp denne meldingen for hele 6 flighter jeg prøver å etterregistrere.
"Navnet på billetten stemmer ikke overens med navnet på EuroBonus medlemskapet ditt. Vennligst benytt det manuelle skjemaet."
Etter å ha dobbelt sjekket navnet ørten ganger finner jeg ingen annen mulighet enn å ringe EB, da jeg sårt trenger disse poengene og synes det er drøyt av SAS at kunden må vente i 3+11 uker før rettmessige poeng er kontert etter SK-flighter kjøpt innlogget på deres website. Til orientering så svarer de heller ikke lenger på eurobonus@sas.no. Etter 1 time i telefonen med EB-support kunne/ville de heller ikke hjelpe. Prøvde også Eva, men hun var heller ikke til nytte.
Noen som kan hjelpe å bryte gjennom til EB?