• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Priser til USA i 2005

TOS

ScanFlyer Mile High Club
Jeg sjekket priser på en tur Tromsø - Seattle t/r i hhv. midten av februar og midten av mars - begge to var ca 1 ukes opphold. Prisene i februar var ca 2500 lavere enn i mars. Har jeg vært uheldig med datoene jeg har valgt eller er prisdifferanse så stor - er det vårsesongen som setter inn, eller hva?

Prisen i februar var ca. 6100,-, som jo er en utrulig behagelig pris...:D Prisen i mars på ca 8500 er fortsatt slett ikke ille med tanke på at jeg reiser fra TOS.

Jan Y

Replying to Topic 'Priser til USA i 2005'

Vil du ikke vente og se om det kommer julekalender i år også? Da havner vel prisen på ca 3500kr eller litt mer, og de to foregående årene gjaldt det reiser tom mars.

Originally posted by Dag Viking

Vil du ikke vente og se om det kommer julekalender i år også? Da havner vel prisen på ca 3500kr eller litt mer, og de to foregående årene gjaldt det reiser tom mars.

Godt tips! Jeg venter litt - prisen blir sikkert noe høyere fra TOS enn 3500,- antar jeg.

jy

OSL-ORD har ligget på 2600 for to år siden, og 2700kr i fjor. Blir overrasket om det kommer på over 4000kr TOS-SEA.
Ser litt på turer jeg også, er jo så billig!:D

Har det noe med at påsken kommer i mars?

Originally posted by EB

Har det noe med at påsken kommer i mars?

Det kan kanskje ha noe med det, men tidspunktene jeg sjekket var minst 1 uke før påske tar til, og det var i stor grad samme pris som senere i mars inkl. påske.

jy

Back