Priser til USA i 2005

TOS

ScanFlyer Mile High Club
Jeg sjekket priser på en tur Tromsø - Seattle t/r i hhv. midten av februar og midten av mars - begge to var ca 1 ukes opphold. Prisene i februar var ca 2500 lavere enn i mars. Har jeg vært uheldig med datoene jeg har valgt eller er prisdifferanse så stor - er det vårsesongen som setter inn, eller hva?

Prisen i februar var ca. 6100,-, som jo er en utrulig behagelig pris...:D Prisen i mars på ca 8500 er fortsatt slett ikke ille med tanke på at jeg reiser fra TOS.

Jan Y

Replying to Topic 'Priser til USA i 2005'

Vil du ikke vente og se om det kommer julekalender i år også? Da havner vel prisen på ca 3500kr eller litt mer, og de to foregående årene gjaldt det reiser tom mars.

Originally posted by Dag Viking

Vil du ikke vente og se om det kommer julekalender i år også? Da havner vel prisen på ca 3500kr eller litt mer, og de to foregående årene gjaldt det reiser tom mars.

Godt tips! Jeg venter litt - prisen blir sikkert noe høyere fra TOS enn 3500,- antar jeg.

jy

OSL-ORD har ligget på 2600 for to år siden, og 2700kr i fjor. Blir overrasket om det kommer på over 4000kr TOS-SEA.
Ser litt på turer jeg også, er jo så billig!:D

Har det noe med at påsken kommer i mars?

Originally posted by EB

Har det noe med at påsken kommer i mars?

Det kan kanskje ha noe med det, men tidspunktene jeg sjekket var minst 1 uke før påske tar til, og det var i stor grad samme pris som senere i mars inkl. påske.

jy

Back