Eirik S
ScanFlyer Blue
... Camilla (30) fra Skien, for å tenne seg en røyk, ikke på toalettet eller noe sånt, men i setet.

Dette opplevde jeg for første gang på en flytur med DY mellom OSL og KEF for et par uker siden, der noen tente en røyk på toalettet ca midtveis mellom Norge og Island. Det medførte at fremre toalett ble stengt resten av turen. Det har vært totalforbud mot røyk ombord på fly så lenge jeg kan huske, derfor er det litt rart at det fortsatt glipper for noen.
Dommeren var attpåtil snill nok til å mer enn halvere boten fra kr 15000 til 7000, hun valgte å anke.Camilla gjemte seg ikke bort på toalettet for å smugrøyke. I sterkt beruset tilstand ga hun blaffen i reglene og lot det stå til. Hun fyrte opp en røyk mens hun satt i setet sitt på Norwegians fly fra Tromsø til Oslo.
Det er jo slett ikke lov på fly i Norge, så kabinpersonalet skrev en rapport som ble levert til politiet.

Dette opplevde jeg for første gang på en flytur med DY mellom OSL og KEF for et par uker siden, der noen tente en røyk på toalettet ca midtveis mellom Norge og Island. Det medførte at fremre toalett ble stengt resten av turen. Det har vært totalforbud mot røyk ombord på fly så lenge jeg kan huske, derfor er det litt rart at det fortsatt glipper for noen.