• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Pris til HKG?

afb

ScanFlyer Blue
Slenger inn et lite spørsmål her jeg. Er det noen som vet sånn ca hva jeg kan forvente av pris for t/r KRS-HKG i slutten av september? Ser Qatar ligger rundt 7000 og KLM litt lavere nå. Er fortsatt lenge til, og da er det vel lov å håpe at det dukker opp noen tilbud etterhvert? :)

Re: Hong Kong-tråden (versjon 2011-2013)

Jeg vil tro du kan få prisen helt ned i 5000,- Jeg har sett disse prisene både fra KLM og Lufthansa. Tror jeg ville hatt litt is i magen og ventet!

Xxx.

Lufthansa har flere ganger de siste månedene hatt tilbud på ca 4000,- fra Oslo/Bergen/Stavanger, i hvert fall.

Skulle ønske at du og andre ikke var så vanvittig opptatt av pris. Siden du spør på flyprat.no, så håper jeg også at du bryr deg om noe mer enn pris når du er ute og reiser, eksempelvis routing, flyselskap, flytype osv.

Pris er kun en faktor, og hvis den betyr så mye for deg så er det best å la være å dra :p

Takk for svar, da fyller jeg på med en bøtte is i magen og forholder meg rolig :)

Hehe, kan betrygge deg med at pris langt i fra er alt. Det er mere snakk om å få mest mulig fly for pengene :D Har kun prøvd Qatar mot Asia tidligere og det blir helt sikkert noe nytt denne gangen, og kan 2-3 lapper spares blir det mer fly senere :colgate:

Det er nå tilbud fra Qatar for perioden du skal reise. Prøvde tilfeldige datoer i september:

KRS-HKG-KRS 6911,-
OSL-HKG-OSL 4749,-
CPH-HKG-CPH 3937 DKK
Du kommer deg sikkert frem og tilbake til CPH for mye mindre enn de prisforskjellene så du kan spare endel på ikke ha fly gjennomgående.

Lufthansa har nå tilbus til Hong Kong på 5575,- fra Oslo/Stanger/Bergen for perioden oktober-februar så det spørs om de kommer med noe bedre for September.

Finnair kan også være nede i 4k til Hong Kong, men de flyr fra Oslo, Bergen eller Trondheim.

Back