Princess Julianna St Maarten

Dette blir ikke noe problem, de fleste flyene (av litt størrelse) ankommer mellom 11 og 14.
Tar du taxi ca klokken 1430 så holder med ok margin.

Men snakk med en taxisjåfør, og avtal hentetid. De har stort sett god peiling på når det er ok å kjøre, og tiden det tar. Gjerne en som er litt småsprø, står sikkert nok av dem på kaia :-)))
No problem.

Men gutta... ble litt nervøs nå da med dette som skrives om trafikken der.... kommer til øya 0800 og drar 1700..... men himla lysten på å dra til Maho. Men drømmer om den stranda!!

Jeg hadde samme ankomst og avgangstid når jeg var der i fjor. Ikke noe problem. Men ta like godt hele dagen der hvis du først skal dit. Kona er ikke spesielt flyinteressert, men hadde ingen problem med å tilbringe dagen der. Stranden er flott og opplevelsen av å ligge i vannet når disse fuglene passerer over er stor enten du er flynerd eller ikke :)

Skulle vært mulig å leie en taxibåt fra cruisekaia og bort til Maho. Hadde løst hele greia. For dere som har vært der: er det noe annet man bør få med seg, handleområder eller lignende... kanskje et idiotisk spørsmål flynerder imellom når drømmestranda er rett ved men....

Skulle vært mulig å leie en taxibåt fra cruisekaia og bort til Maho. Hadde løst hele greia. For dere som har vært der: er det noe annet man bør få med seg, handleområder eller lignende... kanskje et idiotisk spørsmål flynerder imellom når drømmestranda er rett ved men....

Phillipsburg er bl.a. en av verdens fremste byer for diamantshopping, så det kan fort bli dyrt ja :)

Ser egentlig kult ut. På med et par slalombriller og jeg tror det hadde gitt meg et bra kick.

Glädjande besked till er som ska till St. Maarten och Maho Beach, enligt taxichaufförerna är de flesta vägarbetena mellan Philipsburg och Maho Beach nu avslutade och trafiken mer normal. Jag var på Maho Beach , igen , för ett par veckor sedan och glädjande är också att beachen nu åter är en normal sandstrand och inte , som på bilden , den såg ut i oktober 2011 då det var hopplöst att sola och bada.

Attachments

• 2011-10-20 Maho Beech , St. Maarten bild 107.jpg
    2011-10-20 Maho Beech , St. Maarten bild 107.jpg
    99.1 KB · Views: 546
Veldig bra at stranden er inntakt.
Drar dit en uke på fredag :-)))

Det ser jo ut til at det er mange som skal dit i løpet av de neste ukene, jeg vet Ståle er der ca. 22 april, selv er jeg der 30. april og tenker å reise til Maho beach og Sunset bar, hvis jeg klarer å lure samboeren vekk fra alle butikkene nær cruise-havnen.

Jeg reiser Air France, tur/retur. Ned den 13, og hjem den 20.
Skal bo på et hotell ved Simpson bay, som blir litt i andre enden av rullebanen.
I enden av stranden som går langs med rullebanen.
Fantastisk hotell.
Royal palm beach resort.
Så ikke noe cruise her, bare slappe av på øya i en uke

Er innom med Serenade of the Seas 22 april som siste anløp før Tenerife rundt en uke etter. Gleder meg stort til St. Maarten og for tiden planlegges nytt cruise med Allure of the Seas til høsten, velger nok ruta som går innom samme øya.. :)

Flott å høre at trafikken er bedre nå!

Jeg reiser Air France, tur/retur. Ned den 13, og hjem den 20.
Skal bo på et hotell ved Simpson bay, som blir litt i andre enden av rullebanen.
I enden av stranden som går langs med rullebanen.
Fantastisk hotell.
Royal palm beach resort.
Så ikke noe cruise her, bare slappe av på øya i en uke

For oss som vurderer en slik tur og rute som deg, hvor mye kommer det seg på?

Ta gjerne PM hvis du ikke vil ut med pris :)

Back