pressekonferanse Norwegian

Originally posted by P.A. VIKING

Med fare for å bli slått i hode av paragraph 1 , hva med å begynne å fly/ankomme på tid ? , altså fokusere på det som burde være primæroppgaven til et flyselskap , www.osl.no/Ankomsttider er vel neppe lystig lesing for Kjos, og da kan man ikke kun skylde på handlingselskapet .
Den var jaggu god!
Lansering av konsepter som sikrer punktligheten og kvalitetet til produktet ville jo være det mest korrekte og gledlige. Samtidig er vel det neppe å forvente fra et ekspansjons kåt Norwegian. Jeg begynner å stille meg bak de som sier at de kanskje burde bremse opp litt å bruke litt mer ressurser på å stramme opp sine eksisterende produkter før de går ett skritt frem!

Det nytter ikke å jogge effektivt med løse skolisser!

Jeg stiller meg bak kommentaren til Whatever litt lenger bak her!

Kjos er alt for flink til og overraske til at jeg tør tippe på noe som helst... Vi får vente og se til i morgen! :cry:

Med fare for å bli slått i hode av paragraph 1 , hva med å begynne å fly/ankomme på tid ? , altså fokusere på det som burde være primæroppgaven til et flyselskap , www.osl.no/Ankomsttider er vel neppe lystig lesing for Kjos, og da kan man ikke kun skylde på handlingselskapet .

Well, Bank eller Finnair er vel det som er på gang.

Nå har de vel egnetlig gjort et grep for å få orden på det. Faktisk to grep. De skal bytte handlingselskap på osl. Og de har bestilt nye fly. Dette vil forhåpentligvis gi ønsket effekt. Så det er nok noe annet ja.

sliter litt med å komme inn på Norwegian.no i dag

Siden du ser etter, er for øyeblikket ikke tilgjengelig. Web-området kan ha tekniske problemer, eller det kan være at du må justere leserinnstillingene.

Ingen børsmelding fra NAS i dag...

I samarbeid med Bank Norwegian lanserer selskapet i
dag et kombinert kreditt- og fordelskort:
Norwegian
Reward. Opptil 20% av kjøpesummen på
utenlandsreiser og 1% av kjøpesummen på alle
kredittkjøp vil kunne bli brukt til kjøp av
fremtidige flyreiser med Norwegian dersom Norwegian
Reward kortet blir benyttet ved det opprinnelige
kjøpet.
http://www.newsweb.no/index.jsp?messageId=161355

Norwegian
kjøpet.

Hmm... Da kan man vel få 1% reward ved å betale en reise med et annet flyselskap med Norwegian Mastercard, også på innenlandsreiser? Vil ikke dette gjennåpne debatten om bonus på innelands? Her skyter vel DY seg selv litt i foten...

Originally posted by TCAS

Bank Norwegian + bonusprogram som kun gjelder ved bruk av VISA/bankkort hos Bank Norwegian. Eller egne priser/rabatter ved bruk av VISA/bankkort fra Bank Norwegian.

En sikker kilde :up:

Originally posted by TCAS

Bank Norwegian + bonusprogram som kun gjelder ved bruk av VISA/bankkort hos Bank Norwegian. Eller egne priser/rabatter ved bruk av VISA/bankkort fra Bank Norwegian.

En sikker kilde :up:

som skal være velkommen!

http://www.dn.no/privatokonomi/article1204245.ece?jgo=c1_re&WT.svl=article_image

Originally posted by Fusentast

Norwegian
kjøpet.

Hmm... Da kan man vel få 1% reward ved å betale en reise med et annet flyselskap med Norwegian Mastercard, også på innenlandsreiser? Vil ikke dette gjennåpne debatten om bonus på innelands? Her skyter vel DY seg selv litt i foten...

Hvis det bare er 1% bonus innenlands det er snakk om, uten terskelverdier for uttak av bonus og uten progressivitet i opptjeningen så tror ikke jeg at det bør by på de helt store problemene i forhold til konkurransemyndighetene (men jeg kan selvsagt ta feil..).

Norwegian
kjøpet.

Og om man i tillegg kan ta ut poeng i cash, så subsidierer i praksis DY flyreiser med andre selskaper. Et litt rart strategisk grep dette?

Originally posted by TOS

Norwegian
kjøpet.

Hvis det bare er 1% bonus innenlands det er snakk om, uten terskelverdier for uttak av bonus og uten progressivitet i opptjeningen så tror ikke jeg at det bør by på de helt store problemene i forhold til konkurransemyndighetene (men jeg kan selvsagt ta feil..).

Det var ikke det jeg tenkte på, lovlighete av dette, men at DY i praksis kan havne i en rolle der de subsidierer passasjerer som flyr med andre selskaper og betaler med DY MC. Hvis man da kan ta du poeng i cash, noe jeg ikke har oversikt over om er mulig ennå.

De har jammen meg allerede dekortert flyplassen med BankNorwegian reklame, på de fleste billboards her oppe på flyplassen!

Originally posted by TOS

Det var ikke det jeg tenkte på, lovlighete av dette, men at DY i praksis kan havne i en rolle der de subsidierer passasjerer som flyr med andre selskaper og betaler med DY MC. Hvis man da kan ta du poeng i cash, noe jeg ikke har oversikt over om er mulig ennå.

Jeg leste innlegget PA Viking hadde litt kjapt, men det som står er vel at man får 1% "bonus" på alle kredittkjøp og opptil 20% på summen brukt på alle utenlandsreiser med DY. Bonusen vil kunne bli brukt til kjøp av flybilletter hos DY, men jeg antar at siden det står slik det står så kan bonusen også brukes til noe annet (og jeg antar at det er det du tenker på, Fusentast?).

Originally posted by TOS

Originally posted by TOS

Jeg leste innlegget PA Viking hadde litt kjapt, men det som står er vel at man får 1% "bonus" på alle kredittkjøp og opptil 20% på summen brukt på alle utenlandsreiser med DY. Bonusen vil kunne bli brukt til kjøp av flybilletter hos DY, men jeg antar at siden det står slik det står så kan bonusen også brukes til noe annet (og jeg antar at det er det du tenker på, Fusentast?).

Jeg har forstått det slik at bonusen skal kunne tas ut i cash eller brukes hos Norwegian. Poenget mitt var at man da kan fly med andre selskaper, og så lenge man betaler med Norwegian Mastercard kan man vel da få bonuspoeng opptjent hos Norwegian. I prinsippet kan man derfor fly med SAS på innlands og få opptjent bonuspoeng hos Norwegian på samme tid.

Jeg har forstått det slik at bonusen skal kunne tas ut i cash eller brukes hos Norwegian. Poenget mitt var at man da kan fly med andre selskaper, og så lenge man betaler med Norwegian Mastercard kan man vel da få bonuspoeng opptjent hos Norwegian. I prinsippet kan man derfor fly med SAS på innlands og få opptjent bonuspoeng hos Norwegian på samme tid.

Jeg skjønner poenget ditt, og bekymringen din. Man kan kanskje (..?) i teorien belaste huslånet på kredittkortet til DY og deretter betale før evt renter påløper, og på den måten akkummulere endel bonus....(men selv det blir nok ikke nok til de helt fantastiske flyreisene....) :smile2

Back