pressekonferanse Norwegian

åpningen av banken?? Fant dette på nettsiden til banken:

Banken tar sikte på å åpne i oktober 2007, men vil komme med oppdatert informasjon om utviklingen på denne siden i tiden frem mot lansering.

Finnair. ah ah ah Finnair ah ah ah, Finnair ah ah ah

Gi meg en A

Gi meg en Y

Jeg tipper og håper på tettere ruter mot øst med Finnair. Kanskje Helsinki ruter fra Norge?

det har jo ryktes at Finnair skulle øke sin andel i NAS, utover de 10% Finnair fikk med salget av FlyNordic

På sin side jobber Finnair med planer om en rettet emisjon i størrelsesorden €250 millioner for å funde flåtefornyelse. Finnair skal innkalle til ekstraordinær generalforsamling i løpet av tredje kvartal,og Danske Markets og UBS Investment Bank skal tilrettelegge emisjonen i følge ATI.

Tja han har jo nevnt dette med Asia for en tusenlapp for ikke lenge siden så det virker logisk. Det med banken også. MEN Kjos'ern har overasket tidligere! Spennende.

Hilsen,
Laurenz

kan det være atNorwegian lanseer sitt bonusprogram (utland) sammen med Bank Norwegian?

Bank Norwegian + bonusprogram som kun gjelder ved bruk av VISA/bankkort hos Bank Norwegian. Eller egne priser/rabatter ved bruk av VISA/bankkort fra Bank Norwegian.

Originally posted by SK917

...presentere en strategisk og spennende nyhet... i morgen 08.30...hva kommer nå?
;) :p

Norwegian legger ned virksomheten på Rygge og flytter den til Torp.

he he:colgate:

Jeg gidder ikke komme med et forslag for hva de skal ha pressekonferanse i morgen. Norwegian slutter aldri og overraske. Blir spennende og se.

Insourcing av bakketjenesten på Gardermoen?
Longhaul? Leasing av maskiner som blir erstattet av 787 :lol:

Regner med at det gjelder mer en nye ruter, bonusprogram kan være en kandidat eller så kan det være at Kjos endelige selger alt til Finnair/Island.

Leasing av maskiner som blir erstattet av 787

Hmm, dette kan vel Brendas svare best på vel, men om man skal ha seg noen 787'ere i dag, så får man de vel ikke levert før om 8-9 år vel?

:question:

Originally posted by TCAS

Bank Norwegian + bonusprogram som kun gjelder ved bruk av VISA/bankkort hos Bank Norwegian. Eller egne priser/rabatter ved bruk av VISA/bankkort fra Bank Norwegian.

Siden du registerte deg kun for å skrive dette, så regner jeg med at det stemmer .. Interessant utvikling! Takk for info'en. ^_^

Med fare for å bli slått i hode av paragraph 1 , hva med å begynne å fly/ankomme på tid ? , altså fokusere på det som burde være primæroppgaven til et flyselskap , www.osl.no/Ankomsttider er vel neppe lystig lesing for Kjos, og da kan man ikke kun skylde på handlingselskapet .

Well, Bank eller Finnair er vel det som er på gang.

Back