• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Premiere Torp - Malaga

• Thread starter Thread starter imm
  • Start date Start date

imm

ScanFlyer Crusty
SAS-Braathens hadde idag premiere på ruten mellom Torp og Malaga.
En aldeles stilig B737-800 (LNRRL) kom inn klokken 14.17. Så vidt jeg vet har dette flyet aldri besøkt Torp før. (Star Alliance-flyet). Jeg var skikkelig irritert på at jeg ikke hadde med foto apparatet. for dette var virkelig en flott maskin.
Flyet tok av mot Malaga ca klokka 15.45, noen få minutter forsinket.
Flott fly! Velkommen igjen!

Replying to Topic 'Premiere Torp - Malaga'

Er B738 fast schedulert på den ruten eller var det spesielt for i dag? Denne Star Alliance kjerra er ofte og se i TRD.

Bra belegg ombord i dag til AGP?

Håper dette er en helårsrute! Kan det være flere ruter fra Torp som kan være aktuelle for SASBraathens? Når vil WF lansere nye ruter fra Torp?

Originally posted by MD11

Er B738 fast schedulert på den ruten eller var det spesielt for i dag? Denne Star Alliance kjerra er ofte og se i TRD.

Bra belegg ombord i dag til AGP?

Ja, SK4792 skal flyves fast med B737-883

Hilsen
Ole

Back