Det ser forøvrig ut til at de har fått plass til ett ekstra vindu helt i fronten på flyet også.![]()
Skulle vært ett stort vindu helt i nesetippen der også så man kunne sett fremover,(ja veit det er værradarer å div der)
Skulle vært ett stort vindu helt i nesetippen der også så man kunne sett fremover,(ja veit det er værradarer å div der)
Hvor har russerene gjemt værradaren og diverse hos seg da? Or perhaps sovjet russja controls weather, and does not njeed any radars :colgate:
Men hva var vitsen med solbrillene til publikum?
Det så ut som de var helt svarte, og det må vel være film, for å få noen effekt, jeg hadde forventet et spektakulært gnistregn eller noe ekstremt kraftig lys, men det virket ikke som om det var noe av det.Når er first flight planlagt for denne?
Kan det være 3D-briller?
Når er first flight planlagt for denne?
http://www.flightglobal.com/article...oeing-747-8i-debuts-in-new-custom-livery.htmlThe first 747-8I is slated to fly in the "early spring" - late March or April - and is expected to be certified in the third or fourth quarter following a 600h flight test campaign.
"There's that sweet spot in the market, or that hole, that our competition left in the market," he says. "You know, our (747-800) airplane fits really nice."
Haha, jeg syns det ser kriminelt klønete ut!
Overetasjen går jo bakover nesten til midten av flykroppen, og får hele greia til å se utrolig snodig ut. Nesten litt sånn halvferdig.
Verdig rival til A380?
Så lenge dette flyet ikke selger, tviler jeg på at Airbus ser på det som en rival.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.