• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Premiære for MHs ARN-rute idag!

The Ticketor

ScanFlyer Dusty
Premiære for MHs ARN-rute idag!

Idag klokken 1240 går MH091 for første gang fra Arlanda, med destinasjon KUL. Flyet er stort sett helt fullt, og det blir spennende å følge ruten.

Kan vi håpe på noen bilder fra våre venner på ARN?

Replying to Topic 'Premiære for MHs ARN-rute idag!'

Grattis med ny jobb da og lykke til med jomfruturen!

Takker. Jeg må desverre sitte her i OSL idag. Men i desember blir det nok tur til KUL! :)

Savipix2 er kanskje på plass??

Han var paa plats daa MH90 landade igaar fraan KUL. Idag aer han paa jobb. Naagongaang maaste han ju vara det :p

Skall se om vi kan faa ut en bild under kvaellen.

Savipix2 var på på plass, men bilderna vart inte så bra, landade på 19R = inte bra.Denna ligger just nu i kö hos airliners.net.

Ikke så verst bilde det! Ser ut som Malaysian kunne trengt seg en ny livery. Ganske gammelt og kjedelig dessverre.

Og forresten - gratulerer med nytt flyselskap og rute ARN!

Tycker Malaysia Airlines har en snygg livery! Gör sig fin i den sena eftermiddagssolen.

Jättekul att äntligen få se den på Arlanda. Nu hoppas jag på fler orientaliska flygbolag hit upp.

Flott bilde Christian :)..... Godt å se de på ARN :spin:

pen bilde det der ja Christian, får meg til å tenke på den 777en jeg så på CPH i september da jeg var der (men den var fra Singapore den da) :)

Back