Potensielle internasjonale destinasjoner fra SVG?

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Heisann. Sitter og leker med rutekart og destinasjoner på SAS sine sider og så lurer jeg på. Hadde det f.eks vært marked for en direkterute mellom SVG og HEL? Det er jo en populær by. Og mange som drar på helgeturer dit. Noe for DY eller lignende? Kjenner finner i SVG som kanskje kunne tenke seg en "raskere vei hjem".

Last edited:
Ja, det hadde vært spennende med flere ruter fra SVG. Jeg tror foreksempel DY kunne gjort stor suksess med ruter som Barcelona, Roma, Helsinki og enkelte byer i england eller tyskland. Men innrømmer at jeg gjerne skulle ha sett flere LCC som feks Easyjet eller Air Berlin åpne en rute eller to til SVG. Hvis DY bygger ut mange ruter fra CPH, kunne kanskje ruter til CPH opprettes siden mange reiser transitt gjennom der.

Noen andre tanker fra trøtte sjeler denne kvelden? :)

Houston er og en greie vi sikkert kommer til å diskutere flere ganger til. Men flott spennende input fra folk her. Mye som tyder på at vi ikke har sett slutten på utenlandssatsingen på SVG...

Barcelona har det jo gått rykter om før. Hadde ikke hatt noe i mot Finnair til Helsinki.

Hva med en morgen rute ifra LHR til SVG ?
Idag er første mulighet ifra UK til SVG med KLM med ankomst 1125
Er temmelig seint å begynne en arbeidsdag til lunch, spesielt med dagens overbookinger på hoteller i området

Back