Poeng kredittert til feil bonusprogram

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
Noen som vet om det er noe poeng i å kontakte M&M for å få fjernet bonuspoeng fra to flighter for å så kreditere til Eurobonus? Av en eller annen grunn ble to av seks flighter kreditert til M&M på tur. Resten havnet korrekt hos EB. Er Senator, men orker ikke kontakte M&M dersom noen vet de ikke gidder endre dette.
 
Såvidt jeg vet er det vel en regel som heter at når noe er kreditert er det kredtert. Og du vet disse tyskerne er ganske .... på regler. Men med
Så høy status kan det kanskje gå?
 
Du kan alltids proeve, men Lufthansa Miles & More har den mest rigide og uvennlige kundeservice jeg har opplevet hos noe nettverskselskap. Jeg har to opplevelser med dette, hvor det ordnet seg til slutt. Den ene gangen gjelder Miles & More. Jeg hadde registrert Finnair Plus som bonusprogram i en bestilling med Brussels Airlines. Det viste seg at reglene nylig var endret og min bookingklasse gav ikke lenger poeng i Finnair Plus. Klassen gav imidlertid poeng hos Miles & More. Jeg skrev til Miles & More og forklarte situasjonen og fikk foerst til svar at det var bare aa sende ombordstigningskort til Miles & More og poengene ville krediteres. Som sagt, saa gjort. Etter noen dager skrev de at dette ikke var mulig da et annet bonusprogram var registrert og at det var blitt gjort en feil ved foerste svar. Etter et par runder hvor jeg argumenterte med at man kan ikke si foerst det ene og saa det annet, samt at disse poengene ville blitt gitt meg om jeg hadde registrert Miles & More i foerste omgang. Videre, sa jeg at jeg ikke ville faa noen poeng jeg i utgangspunktet ikke hadde krav paa. De gav seg til slutt, men det er slik jeg ser det lite kundevennlig opptreden.

Gang nummer to loeste det seg enklere da en flyvning med SAS ble registrert i Eurobonus og en annen i Diamond Club (Jeg hadde en gang store planer for mitt medlemsskap der, men droppet dem). SAS stroek registreringen og jeg fikk etterregistrert den i Diamond Club uten problemer etterpaa.

Om det er samme bestilling, burde du ha en sterkere sak enn om det er to forskjellige. Lykke til.
 
Ja, ja får trøste meg med at m&m kreditering gir nesten dobbelt så mye poeng.

Melinda krediterte to reiser til UA ved en feiltakelse i fjor som skulle til BMI. Hun er 1K og BMI Gold. Det tok X antall telefoner til India og 1K kundeservice, men det skjedde aldri. Hun endte opp med avregistrerte UA poeng og at BMI nektet aa ta boardingkortene siden det sto UA poeng kredittert.
 
Back
Top