• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Plutselig mandag:-)

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Fin morgen fra kjøkkenbenken hjemme på Ris. Kaffe og forum før turen går til toppen av byen og dagens oppgaver. Tur ut til opphavet i ettermiddag. Men først enda mere kaffe… Best start på uken ønskes!

God Morgen fra 1F på ei A320. To gode klemmer i SAS-kantinen i dag og som vanlig trist å forlate banden. Rett i noen møter og så middag med et rederi i Athen i kveld.

God Morgen fra 1F på ei A320. To gode klemmer i SAS-kantinen i dag og som vanlig trist å forlate banden. Rett i noen møter og så middag med et rederi i Athen i kveld.
SAS loungen utenriks på OSL er bare best synes jeg. God morgen fra Oslo her skal man straks forlate leiligheten for en dag på jobb verken mer eller mindre. Satser på en ok og fin vakt, selv om jo hverdagene alltid er litt mer hektiske i helsevesenet enn helgene.

God morgen fra kontoret. Det skal knastes litt i Excel, så den kan få regnet ut fasiten på januar. Trening på begge barna, så da får jeg samtidig hive på meg piggskoene og ta en løpetur på holka. Ha en fin dag.

God flyfri morgen fra Fbu. Det ble tre skiturer og to ganger alpint i helgen så må være fornøyd. Styrketrening og havregrøt unnagjort så nå er det bare å brette opp ermene. Øve litt på copilot skal jeg også.

God Morgon från Tandådalen i Sälen.

-14 grader just nu, på väg upp mot -12. Skall bli skönt att få på sig skidorna och åka lite i backarna. Blir nog en "kaffe" eller två också :cool:

God morgen fra Bergen.

Ikke mye på agendaen utover at bilen skal på årlig service for skikkelig oljeskift. Blir en tur på det lokale senteret for kaffi, der hvor pensjonistene og andre som kan drive dank på en formiddag. Så smått begynne å tenke på hva som skal pakkes til avreise onsdag.

God mandags morgen fra Santiago. Kaffe og forum før ukens første treningsøkt venter. Deretter litt møtevirksomhet i forbindelse med et lite reisebyråprosjekt. Ha en fin dag.

Morn fra Sosua. Kommer regn fra himmelen men tempen + 22 nå på morgenen. Blir nok ikke så mye tid med bassenget i dag, får heller bruke tiden i baren.

'morgen .. 'plutselig' mandag? Vel ...

Her hos oss er det Groundhog Day og Beuregard Lee meldte akkurat at vi får seks uker til med vinter .. Ikke sikker på om dere kan se dette u8ten VPN, men værsågod ...

Det er også Mad Dog Monday. Og passende nok kommer den fra Atlanta.

atl04.webp

Back