Best lørdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem

God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Kaffe, nyheter og forum før turen går til Kolbotn og litt mer kaffe. Venner på middag i kveld - så litt å gjøre i heimen etter ferien blir det også satt av tid til. Nyt!

Re: Best lørdag:-)

God morgen fra Sverige. Litt krøll med gardinene på hotellet og dermed som gir en litt tidlig oppvåkning. Ligger og vurderer joggetur eller ikke før frokost, men en kikk i speilet under tannpussen tilsier nok joggetur.

Møte litt familie i dag før snuten vendes hjemover i morgen.

God morgen fra 79 bussen som om noen holdeplasser byttes ut med 100. Dobbeltvakt venter og jeg ser allerede frem mot en øl i 23 draget i kveld må jeg innrømme. Kunne selvsagt vært verre, legene jobber jo lenger enn dette. Satser på en rolig dag. Såpass mildt at shorts faktisk ble antrekket før den jo byttes ut med en fin , hvit bukse.

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

Last edited:

God lørdag fra Asker. Her ble det en times søvn mer enn normalt. Så er nesten helt forvirret. Gutta skal få cashe inn sommergavene sine, og i kveld blir det avsted for et dobbelt 40-årslag. Tegn på alderen kommer å innhenter en. Ha en fin dag

God morgen fra Larvik.

Her i en flott Airbnb nytes morgenkaffen mens man skuer utover Larviksfjorden og horisonten. Virkelig et fint sted hvor vi bor tre netter før overtagelse av ny leilighet til mandag. I dag skal det handles inn diverse ting til ovennevnte leilighet, er en del man trenger av smått og stort. Det er jo gøy da! Selv shopping. ;)
Ellers kjempefint vær så en pause med en is eller kaffe på bryggekanten må man også ha. Det er jo ferie!
God lørdag! 20230623_212716.jpg20230623_205927.jpg20230624_083956.jpg20230623_211610.jpg

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

God morgen fra Kongsberg. Stille og rolig her i helgen siden bare sønnen og jeg er hjemme. De andre dro til Kristiansand i går. Ikke de store planene for dagen, bortsett fra at Viking - Brann naturligvis skal sees på fjernsynet i kveld.

Morn fra French Riviera,
Her nytes morgen kaffen på terrassen mens vi hører nyheter på Radio Riviera.
Frokosten skal straks inntas med Franske oster og pate'er.
Morgenbad og deretter drar jeg opp til Fayence for dagens seilfly tur.
Ha en fin lørdag.

God morgen fra Grønland. Strålende RIB-tur sammen med en kompis i går i området Son-Larkollen. Ser på ansiktsfargen i speilen at det ble 8 timer i solen i går[emoji41] Dagen i dag starter med å være barnevakt for en 8-åring mens mor og far er på Tons of Rock. Så blir vel å være litt turist i Oslo i dag.

Ellers er det spennende å se hvilke planer Prigozjin har med å flytte troppene fra Ukraina til Russland. Uansett vil dette svekke Russland og Putin. Er usikker på sistnevnte mentale helse…

Okke som ønskes alle en fin og fredelig helg!
cdd7b576296518a931a794c70c83e6a1.jpg

God ettermiddag fra Phayao, Thailand.
Da er vi på dag 3 av mini turen og har vert innom Mae Kampong, Lampang og Phrae.
Nå er en sjekket inn på samme resorten som ble besøkt i november med utsikt over innsjøen her. På kveldingen blir det middag på samme restaurant som sist.
Da det ble booket 7-seters Toyota Fortuner lurte utleier av bilen på hvor resten av reisefølget var :D, men dette føles noe tryggere enn en liten riskoker.
Ha en nydelig lørdag folkens :)

Innom for dagens Ice Mocha
554efa498c8e6f42c881f4a532e6dd32.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Best morgen fra Lillestrøm. Kaffen er på og nå skal jeg komme meg ut og handle litt reker og lettøl. Så blir det tur ut med Speedbird.

Har ganske gode forhåpninger om å kunne bade i dag. Det hadde vært knall.

Ha en ekstra best lørdag dere også

God morgen fra Solknausen. Her er frokosten unnagjort og barna skal leveres til Svigers og Oustøen. I kveld er det hageparty i selveste Groruddalen så får Dragen øvet litt på a endinger.

IMG_4360.jpeg

Morn fra French Riviera,
Her nytes morgen kaffen på terrassen mens vi hører nyheter på Radio Riviera.
Frokosten skal straks inntas med Franske oster og pate'er.
Morgenbad og deretter drar jeg opp til Fayence for dagens seilfly tur.
Ha en fin lørdag.

Kom gjerne med noen gode strand og mattips.. ETD om to uker her 😎

G’morgen, ja.. Straks avgang for dagens valpetur. Som nå veier 50 pund. Og har vel en 30-40 igjen. Hundematkokeren begynner å merke presset, ja ….

Ellers ser det ut til å forbli tørt i dag, så da skal gresset få seg en omgang.

God morgen fra Solknausen. Her er frokosten unnagjort og barna skal leveres til Svigers og Oustøen. I kveld er det hageparty i selveste Groruddalen så får Dragen øvet litt på a endinger.

View attachment 53555

Hun kan jo samtidig lære bort den tjukke L`n som sprer som ild i tørt gress her på Oslo vest…

Morn fra den Kongelige Burgersjappa rett over E18. Pitstop i varebilen fult av møbler og skrot.

Hun kan jo samtidig lære bort den tjukke L`n som sprer som ild i tørt gress her på Oslo vest…

Egentlig aldri skjønt den greia med tjukk L på Oslos nord og vestkant. Jeg er oppvokst på Grefsen/Kjelsås og det var et fenomen som smått begynte midt på 00 tallet da jeg selv gikk på ungdomsskole og vgs.

Ja nei dagens dobbeltvakt var egentlig ikke rolig, men ikke hektisk heller. Jeg fikk til og med en telefon gjennom vaktene og der ringte det jo støtt og stadig leger med beskjeder om det ene og det andre, røntgen om ditt og noe annet om datt. Vanligvis mener jeg at det å være assisterende vikarassistent innebærer at det der ikke er mitt ansvar. Men gjorde nå så godt jeg kunne,men jeg må innrømme at jeg bad de i den andre enden fra tid til annen i å gjenta hvor de ringte fra og hva det gjaldt slik at jeg var hundre prosent sikker på hva og hvem beskjeden gjaldt. Ikke så mye rom for å feiltolke ting i helsevesenet.

Back