PLAY - Nytt islandsk flyselskap

Re: Nytt flyselskap: Norse Atlantic Airways

Og hvordan gikk det med WOW?

Hvilke fire var det, forresten? WOW og Play har vel ikke fløyet samtidig?

Nei, beklager. Det er jeg som surrer. Norwegian flyr ikke CPH-KEF.

Ingen ruter til USA enda. Starter opp Baltimore, Boston og New York (SWF) i henholdvis April, Mai og Juni.

Ingen ruter til USA enda. Starter opp Baltimore, Boston og New York (SWF) i henholdvis April, Mai og Juni.

Det er billetter der er solgt forud for ruteåbningerne til disse destinationer da de er sat til salg.

En anden ting:

PLAY har super kundeservice i forhold til andre lavprisselskaber rundt om i europa, der har lige været stormvejr på Island og i den forbindelse har PLAY valgt at indsætte særfly for at få deres passagerer frem til de endelige destinationer her den 8/2 2022

Da var deres 2. A320neo på plass. Også dette en maskin som egentlig skulle til Gulf Air

Airbus A320 -251N 9357 TF-PPA Play onward delivery 02mar22 OSR-KEF after paint ex D-AUAM

Jeg var personligt stor fan af at flyve med PLAY. venlig service. ombooking uden gebyr. rabat på mad grundet manglende sortement og GOD benplads. MEN! De skylder mig penge! Jeg strandede på island den 7 Februar grundet orkanen Landon.. det kostede mig 800 i danske kontanter (17500 ISK). og deres kundeservice svare hverken på emails eller telefonopkald i sagen så jeg kan få mine penge refunderet som jeg måtte lægge ud for en ekstra nat!

Da var deres 2. A320neo på plass. Også dette en maskin som egentlig skulle til Gulf Air
SaudiGulf Airlines ja ;)

MEN! De skylder mig penge! Jeg strandede på island den 7 Februar grundet orkanen Landon.. det kostede mig 800 i danske kontanter (17500 ISK). og deres kundeservice svare hverken på emails eller telefonopkald i sagen så jeg kan få mine penge refunderet som jeg måtte lægge ud for en ekstra nat!
Fikk du hotellovernatting m/mat inkludert? Hvis så har du ikke krav på å få dekket andre utlegg.
Eller blei du bedt om å legge ut selv for overnatting, høres kanskje slik ut?

SaudiGulf Airlines ja ;)

Fikk du hotellovernatting m/mat inkludert? Hvis så har du ikke krav på å få dekket andre utlegg.
Eller blei du bedt om å legge ut selv for overnatting, høres kanskje slik ut?

Jeg blev bedt om at lægge ud SELV også sende bonner efterfølgende...... de har i 3 uger nu ignoreret mine henvendelser idet jeg endnu ikke har fået det de skylder som jeg lagde ud.

Back