Re: Nytt flyselskap: Norse Atlantic Airways
Play, SAS, Icelandair og?Men, hvorfor klarer de det med 4 selskaper på CPH-KEF?
Play, SAS, Icelandair og?Men, hvorfor klarer de det med 4 selskaper på CPH-KEF?
Men, hvorfor klarer de det med 4 selskaper på CPH-KEF?
Play, SAS, Icelandair og?
Det var 4 til CPH når WOW var i live.
Det var 4 til CPH når WOW var i live.
Og hvordan gikk det med WOW?
Hvilke fire var det, forresten? WOW og Play har vel ikke fløyet samtidig?
Det var vel ikke CPH-KEF som var WOW sitt problemOg hvordan gikk det med WOW?
Hvilke fire var det, forresten? WOW og Play har vel ikke fløyet samtidig?
PLAY carried 13,488 passengers in January with a load factor of 55.7% an increase from 53.2% in December.
Ingen ruter til USA enda. Starter opp Baltimore, Boston og New York (SWF) i henholdvis April, Mai og Juni.
Orlando (MCO) blir 3x ukentlig fra september av
Airbus A320 -251N 9357 TF-PPA Play onward delivery 02mar22 OSR-KEF after paint ex D-AUAM
SaudiGulf Airlines jaDa var deres 2. A320neo på plass. Også dette en maskin som egentlig skulle til Gulf Air
Fikk du hotellovernatting m/mat inkludert? Hvis så har du ikke krav på å få dekket andre utlegg.MEN! De skylder mig penge! Jeg strandede på island den 7 Februar grundet orkanen Landon.. det kostede mig 800 i danske kontanter (17500 ISK). og deres kundeservice svare hverken på emails eller telefonopkald i sagen så jeg kan få mine penge refunderet som jeg måtte lægge ud for en ekstra nat!
SaudiGulf Airlines ja
Fikk du hotellovernatting m/mat inkludert? Hvis så har du ikke krav på å få dekket andre utlegg.
Eller blei du bedt om å legge ut selv for overnatting, høres kanskje slik ut?
The Icelandic low-cost carrier said it was planning to add two more Airbus narrowbodies in April and May 2022 - one A321-200NX(LR) and one more A320-200N. The A320neo will be TF-PPB (msn 10134), while the identity of the A321neo(LR) is not yet known
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.