• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Planespotter, Norges Heligste, TV Norge

E det så rart at en plane spotter ble med i det programmet? Det ska jo vanskelig gjøres å finne noe mer eksentrisk og nerdete enn akkurat det... Det må dere jo selv kunne innrømme.

Hvordan det Swordfish? Ser ikke noe annerledes i planespotting enn for eksempel å se på biler man liker, det er det vel ingen som vil heve et øyenbryn for at man gjør.

Hvordan det Swordfish? Ser ikke noe annerledes i planespotting enn for eksempel å se på biler man liker, det er det vel ingen som vil heve et øyenbryn for at man gjør.

Du hadde blitt sett på som litt spesiell om du hadde stilt deg opp på E6 med campingstol, kaffe og kamera og tatt bilde av tøffe biler som kjørte forbi og hatt det som hobby. Men det er ikke tvil om at det er en morsom/stilig hobby for de som holder på med det!

E det så rart at en plane spotter ble med i det programmet? Det ska jo vanskelig gjøres å finne noe mer eksentrisk og nerdete enn akkurat det... Det må dere jo selv kunne innrømme.

Ekstrisk? Ja. Nerdete? Ja. Men, er det noe mer eksentrisk enn å samle pins, postkort, de som har reist med hurtigruten 42 ganger som pensjonist eller noe mindre harry enn de som velger å handle i Sverige for å spare 50 kroner, eller som synes at en god ferie er å dra til Ibiza og være dritings i to uker?

Det er bare en hobby, og alt er rart om du ikke er vant med det og det ikke er innenfor din egen smak. :)

-A

Tja, en del vil vel kanskje hevde - at togspotting er minst dobbelt
så eksentrisk som flyspotting... ^_^

Jeg røyker ikke, jeg drikker ikke kaffe... så kan du bare lure på hva som skjuler seg i skapet her! :colgate:

Shitt pomfritt! Nå som du sier det, synes jeg nesten at jeg
kjenner lukten av likene helt hit.. :cool:

Tja, en del vil vel kanskje hevde - at togspotting er minst dobbelt
så eksentrisk som flyspotting... ^_^

Går trikkespotting inn under tog kategorien ?? Vet om en som er helt hekta på trikker, reiser i den store verden for å se på trikker, er oppdatert på når den nye traseen i et lite tettsted i Tyskland åpner osv osv.

Var det ikke nå idag klokka 20:30 det var reprise... får kanskje sette på boksen da. :D

Back