Planer om økninger til Norge og Sverige
Konkurransen på ruter mellom de nordiske landene og USA kan bli et rent marked for de amerikanske selskapene som nå åpner øynene på nytt for flygninger mellom de største byene i landet og Norge, Sverige og Danmark.
Tilbake står SAS som på sin side mener å ha et godt grep om markedet til tross for å kun dekke inn to av de tre landene med direkte ruter til USA. Continental gir nå det skandinaviske selskapet konkurranse fra alle tre hovedstedene til New York og trolig stopper det ikke med det.
[glow tcolor=red, fcolor=black, size=2, strength=1]Fra sentralt hold i Continental får Hangar opplyst at selskapet nå følger markedet nøye og allerede er i planlegging av en utvidelse mot USA fra Norge og Sverige, mens Danmark ført må komme i gang.[/glow]
http://www.hangar.no/Pages/Artikkeldb/hon_db/300905_002.htm
Konkurransen på ruter mellom de nordiske landene og USA kan bli et rent marked for de amerikanske selskapene som nå åpner øynene på nytt for flygninger mellom de største byene i landet og Norge, Sverige og Danmark.
Tilbake står SAS som på sin side mener å ha et godt grep om markedet til tross for å kun dekke inn to av de tre landene med direkte ruter til USA. Continental gir nå det skandinaviske selskapet konkurranse fra alle tre hovedstedene til New York og trolig stopper det ikke med det.
[glow tcolor=red, fcolor=black, size=2, strength=1]Fra sentralt hold i Continental får Hangar opplyst at selskapet nå følger markedet nøye og allerede er i planlegging av en utvidelse mot USA fra Norge og Sverige, mens Danmark ført må komme i gang.[/glow]
http://www.hangar.no/Pages/Artikkeldb/hon_db/300905_002.htm