K krølle ScanFlyer Crusty 5 May 2012 #1 Du leste riktig, men er nok ikke DEN PINK som kommer, derimot en liten business jet fra AirPink. Skal komme 1800 og lige over, så her er muligheter
Du leste riktig, men er nok ikke DEN PINK som kommer, derimot en liten business jet fra AirPink. Skal komme 1800 og lige over, så her er muligheter
Twin Otter ScanFlyer Mile High Club Medlem 5 May 2012 #2 krølle said: Du leste riktig, men er nok ikke DEN PINK som kommer, derimot en liten business jet fra AirPink. Skal komme 1800 og lige over, så her er muligheter Click to expand... Mener du at den skal stå over natten?
krølle said: Du leste riktig, men er nok ikke DEN PINK som kommer, derimot en liten business jet fra AirPink. Skal komme 1800 og lige over, så her er muligheter Click to expand... Mener du at den skal stå over natten?
K krølle ScanFlyer Crusty 5 May 2012 #3 Twin Otter said: Mener du at den skal stå over natten? Click to expand... Nja, var planen, men change of plans, drar igjen i natt engang
Twin Otter said: Mener du at den skal stå over natten? Click to expand... Nja, var planen, men change of plans, drar igjen i natt engang
Twin Otter ScanFlyer Mile High Club Medlem 5 May 2012 #4 Aner meg at dette muligens har noe med russetreffet i Kongeparken å gjøre.
Lennart ScanFlyer Rusty 6 May 2012 #5 Den forbindelsen ser bare du , Nils. Jugoslavisk selskap ? Sammen med russen ? Javel
Twin Otter ScanFlyer Mile High Club Medlem 6 May 2012 #6 Lennart said: Den forbindelsen ser bare du , Nils. Jugoslavisk selskap ? Sammen med russen ? Javel Click to expand... Vel, tenkte at det muligens kunne være en artist eller noe som ble flydd inn. Men jeg skal ikke si at jeg er ekspert på temaet.
Lennart said: Den forbindelsen ser bare du , Nils. Jugoslavisk selskap ? Sammen med russen ? Javel Click to expand... Vel, tenkte at det muligens kunne være en artist eller noe som ble flydd inn. Men jeg skal ikke si at jeg er ekspert på temaet.
K krølle ScanFlyer Crusty 6 May 2012 #7 Lennart said: Den forbindelsen ser bare du , Nils. Jugoslavisk selskap ? Sammen med russen ? Javel Click to expand... Nils er klarsynt han:lol: Trenger vel ikke være Norsk for å fly noen, noe eller?? Hørt om utenlandske artister, hint Google AirPink..... On the side, Netjets flyr jo mye Norske næringslivstopper, men har vel ingen fly i Norge
Lennart said: Den forbindelsen ser bare du , Nils. Jugoslavisk selskap ? Sammen med russen ? Javel Click to expand... Nils er klarsynt han:lol: Trenger vel ikke være Norsk for å fly noen, noe eller?? Hørt om utenlandske artister, hint Google AirPink..... On the side, Netjets flyr jo mye Norske næringslivstopper, men har vel ingen fly i Norge
Twin Otter ScanFlyer Mile High Club Medlem 6 May 2012 #9 Er bare å ta en titt på artistlista til festivalen det. Mange potensielle bizjet-brukere der. http://www.landstreff.no/artister/2012/avicii-se/
Er bare å ta en titt på artistlista til festivalen det. Mange potensielle bizjet-brukere der. http://www.landstreff.no/artister/2012/avicii-se/