baselutvann
ScanFlyer Gold
Har lenge tenkt på yrket pilot.. Går nå i 10.. Hva må jeg ta videre vis jeg skal bli pilot?
På forhånd takk!!
På forhånd takk!!
Har lenge tenkt på yrket pilot.. Går nå i 10.. Hva må jeg ta videre vis jeg skal bli pilot?
På forhånd takk!!
Kunnskap om fysikk kan vaere greit, eller heller en forstaaelse av det. Er personlig veldig intressert i fysikk, men har mer eller mindre ikke noe bruk for det, da det meste gaar paa logikk.
En forstaaelse av matematikk maa man jo ogsaa ha, men egentlig veldig lite av det en trenger. Er stort sett gitte formular man bruker paa utregninger uansett.
Nå som pilotutdanningen i Tromsø er reddet (iallefall "for now") - trenger du et godt karaktersnitt (MANGE søkere til bacheloren), og generell studiekompetanse + R1 og Fysikk1.
N2630B: Hvor har du "15 års plikttjeneste" fra?
Må ha kommet mange søkere plutselig i tilfelle, for jeg vet om en av dem på det første kullet som kom inn med 3.5 i snitt.
Vurderer UiT selv når jeg er ferdig med VGS. Men jeg må ta opp fysikk. Og R2 orker jeg ikke vurdere engang, ettersom mine mattekunnskaper rimelig lave.(S1 + S2! )
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.