• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Pilot døde om bord Turkish Airlines Seattle-Istanbul

Re: Pilot døde om bord Turkish Airlines Seattle-Istanbul

Det var Turkish Airlines flight TK204, en A350-900maskin(TC-LGR), på vei fra Seattle Tacoma International Airport (SEA) til Istanbul Airport. Flyet startet diverting over det svært tynt befolkede området Nunavut i Kanada. Det var kapteinen ombord som fikk illebefinnende, men livet stod dessverre ikke til å redde da flyet landet på JFK ved 5:56 lokal tid(UTC -4).

https://simpleflying.com/turkish-ai...light-seattle-new-york-emergency-landing-jfk/
 
Last edited:
Re: Pilot døde om bord Turkish Airlines Seattle-Istanbul

Når de tok avgjørelsen om å dra helt til JFK, så prioriterte de vil ikke å få piloten til sykehus raskest mulig? Da må ha antatt at han allerede var død, og prioriterte å gå til et sted der det ble enklest mulig å komme videre? Eller er det så vanskelig med mengden fuel at de uansett måtte holde seg i lufta så lenge?
 
Back
Top