• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

PIA har fått sin første

Airbus 330

ScanFlyer Dusty
Medlem
PIA har fått sin første

Her er første bilde av PIA's nye Boeing 777-340/ER. :clap
Kan jo håpe på at de kan sende denne til OSL en gang? ;)

Airbus 330. :smile2
 
Re: PIA har fått sin første

Selv om PIA ikke akkurat er "my peice of cake" kunne jeg tenkt en t/r weekend fra OSL til Pakistan med den mens den fortsatt er helt ny, if the price is right !!:wink
 
Re: PIA har fått sin første

PIA frister ikke til gjentakelse...:cry:
 
Re: PIA har fått sin første

Originally posted by Dag Viking

Den har et par tre av oss sett før!!

Vi var vel 4 :p ....saavidt jeg husker testet de fueltankene mens vi var der.....naa venter vi paa 606 (Air New Zealand), 607 (Austrian), (608 saa vi bare vingene til, midtseksjonen stod i trykktank), 609 (KLM) og 610 (Egypt Air)
 
Re: PIA har fått sin første

Originally posted by dc-8-63

(...) .....naa venter vi paa 606 (Air New Zealand), 607 (Austrian), (608 saa vi bare vingene til, midtseksjonen stod i trykktank), 609 (KLM) og 610 (Egypt Air)


I følge Airlinerlist er 606 en -381ER (All Nippon), 607 en -2B8ER (Austrian), 608 en -328ER (Air France), 609 en -206ER (KLM) og 610 en -237LR (Air-India), så det er litt avvik her...hvem har rett? :)
 
Re: PIA har fått sin første

Originally posted by Blubird

Originally posted by dc-8-63

(...) .....naa venter vi paa 606 (Air New Zealand), 607 (Austrian), (608 saa vi bare vingene til, midtseksjonen stod i trykktank), 609 (KLM) og 610 (Egypt Air)


I følge Airlinerlist er 606 en -381ER (All Nippon), 607 en -2B8ER (Austrian), 608 en -328ER (Air France), 609 en -206ER (KLM) og 610 en -237LR (Air-India), så det er litt avvik her...hvem har rett? :)

605 er vel Air New Zealand, jeg glemte ANA 606 ...610 er korrekt at det var Air India....min feil....og 200 og 300 bygges etter hverandere paa samme produksjonslinje...det boer ogsaa legges til at 608-610 kun hadde midtseksjonen festet til vingene....Vi fikk komme inn i Austrian sin, siden ingen seter var satt inn ennaa (naar setene er montert, maa Boeing faa tllatelse fra Selskapet)..de jobbet med aa montere Crew Hvilemodulen, som skulle opp i annen etasje!! evakuering fra Crew Hvilemodulen gaar igjennom
overhead rack...saa hvis du er ombord i en 777, og ser en flyvertinne eller flere komme ned ut av Overhead Racks....bli med god grunn skremt....
 
Back
Top