PIA 777-200 tider OSL

Replying to Topic 'PIA 777-200 tider OSL'

Ligger ikke inne i det hele tatt på Søndag så vidt jeg kunne se idag.. :(

Ja, maskinen skal fly på Søndager utover Sommeren.
Nei, den kommer ikke førkommende Søndag - og det er det jeg mente med svaret.

:cool2

Har nettopp snakket med kontakter i tilsynet jeg da, og det ser ut til at den HAR lov å komme den, så da er det bare fritt frem med telelinser og pussefiller til å pusse disse...

Da KAN det vel hende den dukker opp neste helg eller uka etterpå :)

:nor

hmm.. kanskje man sku ta seg en tur nedover.. har jo friuka :) Noen som stiller som Guide? ;)

nja.. alle som melder seg frivillig er aktuelle da ;)

Men noen som vet hva som skjedde med Lørdagsruta de hadde direkte til Islamabad fra OSL?
Rart det ikke er marked for den ruta.

Airbus 330.:)

Tror de pleier å kutte den midt på vinteren. Vi har jo 2 x B747-300 (snart B777) istedenfor 3 x A310 nå da :)

Endrer seg kanskje til 3 x igjen til sommeren!

Originally posted by vadheim

Tror de pleier å kutte den midt på vinteren. Vi har jo 2 x B747-300 (snart B777) istedenfor 3 x A310 nå da :)

Endrer seg kanskje til 3 x igjen til sommeren!

Kan være det ja.
Hvor mange tar en A310 kontra B747/777?

Airbus 330.:)

Tror det er plass til ca 220 pax i A310 , mens B777 tar fra 300 - 440 allt etter inndeling.

Dvs en B777 = 2 x A310

Originally posted by ENGM RAMP

Har nettopp snakket med kontakter i tilsynet jeg da, og det ser ut til at den HAR lov å komme den, så da er det bare fritt frem med telelinser og pussefiller til å pusse disse...

Da KAN det vel hende den dukker opp neste helg eller uka etterpå :)

:nor
Hva skulle årsaken være til at de evt IKKe kunne bruke B777 på OSL ?

Vel, i fjor når de meldte sin ankomst fikk jeg høre at de ikke fikk lov å fly hit pga manglende godkjennelse av tilsynet her i Norge....

Var visstnok usikkert om det var at de ikke fikk lov å fly inn til OSL med pax og den flytypen eller om det var andre ting, vi fikk aldri konkrete svar hva det var...

Men som sagt, snakket med kjente i tilsynet nå, og det SKULLE være iorden, så vi får se

Høres bra ut!

Da er det bare å dra seg opp til Gardermoen! :up:

Nå påståes det på "naboforum" her at man ikke kan forvente seg 777 på onsdag og heller ikke på de neste 2 mnd pga pilotmangel på 777 i PIA. Om det er tilfelle vet ikke jeg, men i såfall betyr det jo at en bare kan spenne av seg skia for førstkommende onsdag. :naughty:

Back