• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Petter Jansen beklager

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date

CK

ScanFlyer Mile High Club
se dagens aviser - SAS Braathens beklager overfor sine passasjerer i store annonser i dag. BRA!

Replying to Topic 'Petter Jansen beklager'

ikke abre er han i Aftenposten og DN som jeg fikk på døre i dag, men de samme helsidene i VG og Dagbladet også. Har allerde hørt annonsen omtalt (positivt) på p4 og P3. Bra, Petter'n!

Attachments

• beklager.jpg
    beklager.jpg
    86.8 KB · Views: 21

Jeg synes også han kunne lagt til:

Beklager til våre ansatte som har blitt urettferdig behandlet
Beklager at vi i profittens tegn har gjort mange kortsiktige grep til tross for at vi ble advart mot dette.

:spin:

Originally posted by atck

Jeg synes også han kunne lagt til:

Beklager til våre ansatte som har blitt urettferdig behandlet
Beklager at vi i profittens tegn har gjort mange kortsiktige grep til tross for at vi ble advart mot dette.

:spin:

Så enig, så enig :up:

Spørs om ikke annonsen kommer for tidlig? Dersom det varslede bråket virkelig starter i april så vil annonsen raskt virke mot sin hensikt, og ledelsen kan bli beskyldt for løftebrudd av sine passasjerer. SAS-ledelsen setter stort press på seg selv når de sier at de lover at de skal rydde opp. Jeg tror fallhøyden er stor, men de har kanskje ikke så mye å tape?

Det kan blir mange slike anonnser dersom pilotene ikke får medhold med det første. Tenker spesielt på tiden etter 1 april, og oppfordringen fra piloter her på forumet om å ikke bestille billetter med SK etter den dato.

Bra han beklager og tar ansvar, men er redd dette skjer igjen. Men uansett fint gjort!

Den samme annonsen var også i Nordlys så jeg vil tro at man har trykket denne i alle toneangivende trykte media (..da er sannsynligvis Magazinet ikke inkludert...)

Har vært mye beklagelser fra SAS sin side den siste tiden. Er jo ikke lenge siden masseutsendelsen av e-mails der man beklaget de mange kanselleringene den siste tiden, og nå dette.
Må de ut med enda flere beklagelser i løpet av våren tror jeg ikke det gjør særlig inntrykk på publikum lenger.

Det neste må vel bli at de kjøper reklametid på TV og radio for å beklage.

Også i lokalavisen Fremover sto denne på trykk i dag så de har gått stort ut og brukt mye penger her ja.

Men som det er sagt før her er det nok mange ansatte som også kunne tenkt seg en unnskyldning fra ledelsen.

Annonsen kommer i riktig tid… folk vil huske på denne annonsen og de streikende vil ende opp med svarteper… både mannen i gata og media vil ha denne unnskyldningen i bakhodet og vreden vil bli rettet mot de streikende…

Meget bra av SASbraathens........:smokin :smokin

Originally posted by TOS

Den samme annonsen var også i Nordlys så jeg vil tro at man har trykket denne i alle toneangivende trykte media (..da er sannsynligvis Magazinet ikke inkludert...)

Vet ikke om Altaposten er en toneangivende avis i Norge, men annonsen stod i allefall på trykk også der.

Annonsen er vel satt inn i alle aviser med byer tilknyttet avganger til SAS Braathens vil jeg tro.

Antar en finner annonsen i riksaviser og i lokalaviser i:
Kirkenes
Alta
Tromsø
Bardufoss
Harstad
Narvik
Bodø
Trondheim
Ålesund
Molde
Bergen
Haugesund
Stavanger
Kristiansand
Oslo
etc

Annonsen kommer i riktig tid… folk vil huske på denne annonsen og de streikende vil ende opp med svarteper… både mannen i gata og media vil ha denne unnskyldningen i bakhodet og vreden vil bli rettet mot de streikende…

Ikke sant? Denne stakkars mishandlede direktøren med så slemme ansatte...

:baeh

Originally posted by ANX

Ikke sant? Denne stakkars mishandlede direktøren med så slemme ansatte...

:baeh

Helt rett... :smokin Helt genialt av ledelsen.....

:up: til ledelsen for den der.

Genialt PR trekk, har fått endel tilbakemeldinger fra folk på denne. Mange er veldig positivt overasket

Å gid, man blir sååå imponert når de store gutta stiger ned fra sine tårn for å strø "glemmepulver" på sårene.

Godt å kunne løfte blikket fra navlen og få litt inputs fra utenverdenen.

Skandinaviske sjefer er ikke blåøyde - den myten gjelder oss andre. :smokin

Historien gjentar seg... På tidlig 90-tallet gikk SAS ut i media med helsides annonser som sa:

JÆVLA SAS!!!

Dette etter en laaaang periode med streik... Forståelse tror jeg ikke han får - men folk glemmer - heldigvis!

SAS beklager, men de fleste av Aftenposten's lesere som har gitt sin vurdering godtar ikek beklagelsen. Hele 63% synes beklagelsen ikke er godt nok.

http://forbruker.no/reise/article1212893.ece

Presiserer at dette IKKE er mine meninger

Back