Payr app - bonuspoeng på regningsbetaling

tstyles

ScanFlyer Blue
Payr app - bonuspoeng på regningsbetaling

Hei,

Mulig denne skal flyttes til en annen tråd, men jeg finner ikke noen som passer.

Jeg har mange store regninger som skal betales og i den anledning googlet jeg før å se om det er kommet noe nytt mtp bonusopptjening med amex/DNB MC. Jeg kom over en app som heter payr der man kan betale de regninger/efaktura med kredittkort.

Har lastet ned appen, men vet ikke om det er trygt..

Er det noen som har erfaring med denne appen?

Re: Payr app

Hei,

Mulig denne skal flyttes til en annen tråd, men jeg finner ikke noen som passer.

Jeg har mange store regninger som skal betales og i den anledning googlet jeg før å se om det er kommet noe nytt mtp bonusopptjening med amex/DNB MC. Jeg kom over en app som heter payr der man kan betale de regninger/efaktura med kredittkort.

Har lastet ned appen, men vet ikke om det er trygt..

Er det noen som har erfaring med denne appen?

Appen er nok i og for seg trygg, men jeg tror de fleste kortutsderne har lagt inn en sperre mot å tjene poeng på transkasjoner via appen.

Er en lengre tråd om appen på naboforumet.

https://insideflyer.no/forums/threads/payr-app-for-faktura-og-e-fakturabetaling.9889/

Re: Payr app - bonuspoeng på regningsbetaling

Har brukt Payr noen måneder nå. Bruker SAS EB Mastercard og jeg får inn litt poeng på det, ulempen er at for slike tjenester har kortet en restriksjon på maks 4000 kroner på en 96 timers periode. Så man kan ikke betale store fakturaer eller overføre mye om gangen. Jeg bruker Payr bl.a. til å overføre penger til egen konto i en annen bank enn dagligbanken.

Back