4.0.2 har forøvrig gjort min 3GS like ustabil som før 4.0.1 ... fremskritt er noe herk!
NET2 står i närheten av Klågerup mellan Sturup och Malmö.
Vet du hvor det blir av Flightradar Apps fo Android telefonene ??
Ja, fin oppdatering! Enig med Andreas i at det å kunne se fly-ID er et stort løft. Dette er den absolutt virktigste nyheten. Fint med trails også. Ellers likte jeg at man kan sentrere det flyet man markerer, sånn at kartet beveger seg i stedenfor flyet. Stilig, og nyttig hvis man ønsker å følge et spesielt fly over tid.
Det skulle gått an på den pc-baserte radaren også. Hva sier du til det Wizard?
Og dermed var PRO-utgavens oppdatering ute, og livet er SÅ mye bedre ..![]()
Å se flyID'en er den store lille forskjellen. Og alt funker fint så langt! :up:
There seems to be a problem for some iOS 3.1.3 phones running version 1.3 of FR24 app. If you still have iOS 3.1.3, upgrade to iOS 4.1 or don't download the FR24 1.3 update. A fix for this will be released soon.
Oppdaterte min iPhone i dag, og merker ikke noe forskjell fra den forrige versjonen....
Passer dette?
La inn iOS4.1 før jeg la inn FR24app'n.
Hvordan reinnstalere, fjerne den og kjøpe den på nytt?
Du trenger vel ikke kjøpe den på nytt, tror jeg - bare sync'e opp en gang til etter at du fjernet den fra telefonen. Verdt et forsøk kanskje ..
Du skal bare fjerne den og "købe" igen... Hvis du "køber" fra samme konto får du meldingen om at du allerede har købt den og det koster derfor ikke noget at downloade den igen.
Sådan fungerede det ihvertfald for mig....
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.