Passasjer nummer 5 million på Torp

Re: Passasjer nummer 5 million på Torp

Så flott - dette var et overraskende stunt av Ryanair!
Grattis sier jeg til den heldige vinneren!

Hyggelig for dama! Men, jeg skulle gjerne ha sett regnestykket over totalkostnaden ved å forflytte seg fra Lillestrøm til Torp t/r hver gang hun skal ut å reise...:rolleyes:

Overraskende at Torp tiltrekker seg forretningsreisende fra Lillestrøm... Gardermoen ligger jo tross alt bare ti minutter fra Lillestrøm. Men at det er en glimrende flyplass for forretningsreisende i Vestfold og dels Telemark er det liten tvil om. Ei heller at mange Oslo-folk har glede av den - men da særlig i fritidssammenheng! Blir spennende å se hvordan det vil gå med nye Alicante- og Italia-ruter.

Hyggelig for dama! Men, jeg skulle gjerne ha sett regnestykket over totalkostnaden ved å forflytte seg fra Lillestrøm til Torp t/r hver gang hun skal ut å reise...:rolleyes:

tanken slo inn over meg ja. men overraskende nok har de fleste lite fokus på totalen av penger og tid når de skal ut å reise, så lenge flybilletten er "billig" nok....

Gratulerer med premien!

Lurer på hvilken arbeidsgiver som synes det er fornuftig å sende ansatte som bor i Lillestrøm via Torp når de kan fly ett annet billigselskap, DY fra OSL for 299 til London.

De kan ikke ha mye krav til produktivitet i bedriften til denne heldige vinneren

Gratulerer med premien!

Lurer på hvilken arbeidsgiver som synes det er fornuftig å sende ansatte som bor i Lillestrøm via Torp når de kan fly ett annet billigselskap, DY fra OSL for 299 til London.

De kan ikke ha mye krav til produktivitet i bedriften til denne heldige vinneren

Det er godt du følger med, og har full oversikt over hva billettene til NAX koster når hu skal reise... Du får ringe hu og fortelle henne at du kan spare arbeidsgiveren hennes for masse penger! :D

Det er godt du følger med, og har full oversikt over hva billettene til NAX koster når hu skal reise... Du får ringe hu og fortelle henne at du kan spare arbeidsgiveren hennes for masse penger! :D

Tilgjengeligheten på DY billetter til London er meget god. Det er faktisk også slik at Ryanair sine billettpriser også varierer (til informasjon)

Jeg setter min lit til at de som reiser mye faktisk klarer å vurdere hva som passer best for de selv. Velger hun Ryanair og bor på Lillestrøm, så er det helt sikkert en grunn til det. Folk på forumet her bør være forsiktig med å undervurdere andre folks intelligens.

Jeg setter min lit til at de som reiser mye faktisk klarer å vurdere hva som passer best for de selv. Velger hun Ryanair og bor på Lillestrøm, så er det helt sikkert en grunn til det. Folk på forumet her bør være forsiktig med å undervurdere andre folks intelligens.

Det er sikkert en grunn, skulle gjerne likt å vite hva den grunnen kunne være. Besparelsene vil i alle tilfelle være minimale om det er noen besparelser i det hele tatt.

At en person på forretningsreise som bor 10 minutter med flytog fra OSL flyr fra Torp til London computer dessverre ikke i hodet mitt...

Jeg regner med at det er en helt logisk forklaring. Hun vet helt sikkert at det går fly fra Gardermoen til London også, og at det er kortere til Gardermoen enn til Sandefjord vet hun sikkert også.

En blomsterkvast til 200 kr og to biletter med RyanAir til kanskje noe av det samme..

dæggern.. skal si de kan slå på stortromma de folka der ja

Jeg regner med at det er en helt logisk forklaring. Hun vet helt sikkert at det går fly fra Gardermoen til London også, og at det er kortere til Gardermoen enn til Sandefjord vet hun sikkert også.

Det finnes nok en god forklaring. For det første står det ikke at hun reiser til London hver gang, men at hun skulle dit i dag. For det andre så finnes det forskjell mellom London og London. Vi vet ikke hvor han faktisk skal, det kan hende at STN er mer hensiktsmessig en LHR eller LGW?

Til slutt så lurer jeg på om hun vil slippe unna innsjekkingsgebyret på hennes 2 gratis billetter? :p

Det kan jo være hun skal Cambridge eller et annet sted i Stansted-området .. da er det like greit å dra til Torp. Det er jo ikke alle som skal til sentrum heller.

Det er sikkert en grunn, skulle gjerne likt å vite hva den grunnen kunne være...

Går du inn på telefonkatalogen på nett, er tlf.nummeret hennes enkelt å finne (har sjekket). Så kan du jo slå på tråden, siden du er skeptisk til hva hun forteller. :p

LOL.... Du kan jo slå på siden jeg er i USA. Post gjerne svaret her.. :P

Går du inn på telefonkatalogen på nett, er tlf.nummeret hennes enkelt å finne (har sjekket). Så kan du jo slå på tråden, siden du er skeptisk til hva hun forteller. :p

God idè! Kanskje blir hun så glad for å få vite at det finnes fly og flyplass bare noen minutter unna der hun selv bor, at du får tilsendt både blomstene og billettene med Ryanair.:p

God idè! Kanskje blir hun så glad for å få vite at det finnes fly og flyplass bare noen minutter unna der hun selv bor, at du får tilsendt både blomstene og billettene med Ryanair.:p

Bare det er jo grunn nok i seg selv til å ikke ringe... ^_^

Det kan jo være hun skal Cambridge eller et annet sted i Stansted-området .. da er det like greit å dra til Torp. Det er jo ikke alle som skal til sentrum heller.

Flyr ikke DY også til STN da?

Back