Passasjer nummer 5 million på Torp

Re: Passasjer nummer 5 million på Torp

Fy f... for noen kverulanter. Mitt tips: Gi f... i å kommentere disse som synes det er så gildt å fly SAS. Ryanair har tilført folket masse. Skjønner det er mange pappskaller her på forumet. SAS er snart en sagablott allikevel. Tror dere at 5 mill. pax på Torp med Ryanair ikke kan tenke ? Heia Torp og heia Ryanair.

Flyr ikke DY også til STN da?

Kun fra TRD - resten av London-rutene går nå til Galtevik. Og jeg tror TRD-ruta skulle komme etter så fort det ble noen ledige slots på LGW.

Fy f... for noen kverulanter. Mitt tips: Gi f... i å kommentere disse som synes det er så gildt å fly SAS. Ryanair har tilført folket masse. Skjønner det er mange pappskaller her på forumet. SAS er snart en sagablott allikevel. Tror dere at 5 mill. pax på Torp med Ryanair ikke kan tenke ? Heia Torp og heia Ryanair.

Du synes ikke det ble litt vel ubalansert i den andre retningen? ;) Imponerende å se at Ryanair har trukket til seg så mye passasjerer som de har, men salgstall isolert sett forteller ikke nødvendigvis noe om det er smart å bruke dem men snarere om markedsføring og rykte. Husk at det ble solgt veldig mye Suzuki Baleno på slutten av nittitallet i Norge...;)

Ryanair = Den flyvende Suzuki :lol:

Nei, nei, nei! Jeg kan ikke sitte her stilltiende og la dere sammenligne Suzukis edle produkter med Ryanair!

Har hatt både moped, mc, og påhengsmotor fra Suzuki, og tør påstå at samtlige var bedre enn Ryanair!

Faktisk hadde jeg brukt hvilken som helst av dem for å komme meg til London uten Ryanair! :lol:

Du synes ikke det ble litt vel ubalansert i den andre retningen? ;) Imponerende å se at Ryanair har trukket til seg så mye passasjerer som de har, men salgstall isolert sett forteller ikke nødvendigvis noe om det er smart å bruke dem men snarere om markedsføring og rykte. Husk at det ble solgt veldig mye Suzuki Baleno på slutten av nittitallet i Norge...;)

Hehehe, knallbra kommentar Trety.
Men forskjellen er at folk kjøpte Baleno kun èn gang. Når Ryanair nå har 50 millioner reisende pr. år, så må det nødvendig vis være sånn at de samme folkene reiser igjen og igjen.

Det hjelper jo at de flyr til omraader de fleste ikke dekker og at mange folk paa denne kloden er generelt kjipe.

Det hjelper jo ogsaa at Vestfoldinger har tatt dem saapass naert sitt hjerte at de blir helt ape dersom noen kritiserer dem ;)

"Heia Torp og Heia Ryanair"

Jeg regner med at det er en helt logisk forklaring. Hun vet helt sikkert at det går fly fra Gardermoen til London også, og at det er kortere til Gardermoen enn til Sandefjord vet hun sikkert også.

Det er alltid en forklaring. Poenget her er totalkostnaden, ikke minst tidstapet. Vi snakker altså ikke kun om prisen på flybilletten.

Om dama har veldig lyst til å fly FR fra Torp, så er vel det greit nok, i og for seg. Men, tidseffektivt er det definitivt ikke.

Det er alltid en forklaring. Poenget her er totalkostnaden, ikke minst tidstapet. Vi snakker altså ikke kun om prisen på flybilletten.

Om dama har veldig lyst til å fly FR fra Torp, så er vel det greit nok, i og for seg. Men, tidseffektivt er det definitivt ikke.

Ja, den kommentaren deler jeg.

Back