Påsketur (ikke lenger til USA)?

Re: Påsketur til USA?

Er det noen selskaper som faktisk i det heletatt har kjørt tilbud uten blokkering i påska?

Er det noen selskaper som faktisk i det heletatt har kjørt tilbud uten blokkering i påska?

Det aner jeg faktisk ikke. Tenkte i utganspunktet på å slå til, om LH kom med noen bra priser i morgen - sånn siden jeg har en SEN-status, og det kunne vært moro og prøvd noe annet enn BA - men om det ikke gjelder i påsken, så får en kanskje revurdere. Kanskje ta ut fridager allikevel?

Det aner jeg faktisk ikke. Tenkte i utganspunktet på å slå til, om LH kom med noen bra priser i morgen - sånn siden jeg har en SEN-status, og det kunne vært moro og prøvd noe annet enn BA - men om det ikke gjelder i påsken, så får en kanskje revurdere. Kanskje ta ut fridager allikevel?

Husker jeg rett så blokkerte LH påska når jeg booket NYC til 3049 kr i vinter som var, men vi skal ikke se så langt bort i fra at jeg kommer til å slå til på et eller annet om påsken ikke blokkeres hos et selskap og prisen er bra.

Kan en 20 åring reise fritt i statene / bo på hotell hvorsomhelst?

US Airways med sitt Dividend Miles tilbud?

Har en deal med en kollega om Asia i F via det neste september, det får bli med det..men først må US komme med et Dividend tilbud.

Forøvrig kan det nevnes at et bråsjekk hos meg viste gode priser til Wash og Chicago med SAS via CPH / ARN utrolig nok midt i påska! Funderer litt på å dra selv.

Vet ikke hva du planlegger, men om du lukter på Canada så er hverken Vancouver eller Montreal helt tapt bak en sekk poteter.

Vet ikke hva du planlegger, men om du lukter på Canada så er hverken Vancouver eller Montreal helt tapt bak en sekk poteter.

Vet strengt tatt ikke helt hva jeg planlegger selv. Hadde først slått litt fra meg påsketur, men så dukket mailen om LH-salget i morgen opp, så da blir det å se hva de kan tilby. Dukker det opp f.eks. noen priser under 3000 (kanskje litt optimistisk?) kroner til en by langs østkysten, evt. Toronto/Montreal/det området av Canada som passer med datoene, så kliner jeg muligens til.

Takker for tips. Er definitivt ikke ute etter å tilbringe ferien bak en sekk poteter.

Jaja, da "slapp" man å booke Lufthansa. Setter meg litt på gjerdet igjen, og venter på et BA-salg det ryktes skal komme snart - eller: de hadde et på den tiden i fjor.

Re: Påsketur (ikke lenger til USA)?

Da droppet jeg USA-planene i påsken, siden jeg ikke følte for å bruke så mye penger på en så "liten" tur. Istedenfor fikk man booket seg 8 andre flighter - de fleste i C - for ikke så mye over 2000 NOK. Ett nytt land, et par nye flytyper, og ett nytt - veldig eksotisk - flyselskap.

Istedenfor fikk man booket seg 8 andre flighter - de fleste i C - for ikke så mye over 2000 NOK.

Det kan umulig være så værst booket. Saft suse. Vi ser frem imot trip report'en.

Lukter litt øst Europa her eller?

Lukter litt øst Europa her eller?

Hvor har du evt. det fra?

Skal bl.a. fly 777-300. Det var den dyreste billetten, til ca. 1500 kroner.

(Totalbeløpet var kanskje litt over 2K i norske kroner).

Hvor har du evt. det fra?

bl.a. fly 77Skal 7-300. Det var den dyreste billetten, til ca. 1500 kroner.

(Totalbeløpet var kanskje litt over 2K i norske kroner).

Du nevnte noe med et veldig spesielt selskap, et nytt land og den sinnsyke prisen på mange flighter. Ei heller USA. Men det var vill gjetting.

Det nye landet trenger ikke ha noe med det eksotiske selskapet å gjøre ;)

Kort oppsummert, har jeg svidd av noen Eurobonuspoeng, noen OnePass miles og noen Avios, i tillegg til at jeg har kjøpt en enveis billett med 777-300 som er lakkert i fargene til et eksotisk selskap som har sin hub i et land jeg aldri har vært i, som kostet ca. 1500 norske kroner. Det en en helt vanlig økonomiklassebillett, og ikke noen feilprising eller noe sånt.

Det nye landet trenger ikke ha noe med det eksotiske selskapet å gjøre ;)

Kort oppsummert, har jeg svidd av noen Eurobonuspoeng, noen OnePass miles og noen Avios, i tillegg til at jeg har kjøpt en enveis billett med 777-300 som er lakkert i fargene til et eksotisk selskap som har sin hub i et land jeg aldri har vært i, som kostet ca. 1500 norske kroner. Det en en helt vanlig økonomiklassebillett, og ikke noen feilprising eller noe sånt.

Wohoo... Elefnaten gleder seg allerede til å sette seg ned med en King Size Japp og lese TR.

Martin har jo booket med SQ iallefall....... Ikke sant ?

Er M&M involvert ?

Har et M&M-kort som skal (mis)brukes til kantinetilgang på de fleste flightene ja, og det kan hende jeg plukker med meg en pose i tax-free'n også.

...eller var spørsmålet relatert til Jappen til Fnate?

Back