Påsketur (ikke lenger til USA)?

Re: Påsketur (ikke lenger til USA)?

ja jeg tenkte i sjokoladebaner og med 2 byer som begge starter på M.

Snakker vi SQs flight mellom Manchester og München?

Skal jeg bekrefte/avkrefte det dere gjetter nå, eller vil folket at jeg skal vente til jeg faktisk drar på tur?

Vent til du drar på tur! Vi bare gjetter sånn at vi kan gå tilbake og se hvem som hadde rett.

Vent til du drar på tur! Vi bare gjetter sånn at vi kan gå tilbake og se hvem som hadde rett.

Greit. Da holder jeg tett. T-117 til avreise, så dere får smøre dere med tålmodighet.

Greit. Da holder jeg tett. T-117 til avreise, så dere får smøre dere med tålmodighet.

Men jula varer helt til påske så tiden kommer til å rase forbi. Vi gleder oss som alltid til dine rapporter Martin!

Men jula varer helt til påske så tiden kommer til å rase forbi. Vi gleder oss som alltid til dine rapporter Martin!

Da får du glede deg med en liten en til helgen. Ingen spennende reiserute, dessverre, men det blir første besøk i storkantina på LHR, samt først tur som BA-gullgutt på BA. Er booket i CE ut og ET hjem - med mindre gullkortet gjør noe "ugang".

Da får du glede deg med en liten en til helgen. Ingen spennende reiserute, dessverre, men det blir første besøk i storkantina på LHR, samt først tur som BA-gullgutt på BA. Er booket i CE ut og ET hjem - med mindre gullkortet gjør noe "ugang".

Vet du hva Martin? Det er ikke alltid slik at turen trenger å være så himla lang, eller med så mange flighter som mulig. Det enkle kan noen ganger være det beste. Kos deg med kantinebesøk og som gullgutt!

Påskeferien begynner forresten allerede å bli i overkant spennende. Følgende tikket akkurat inn:

Dear Customer,

We regret to inform you that

- Flight BAXXXX on XX April has been cancelled. We have tried to find the best alternative service, and have re-booked you accordingly.

Please accept our apologies for any inconvenience caused.

Resultatet blir ekstra kantinetid.

Argh!!

Sjekket for moro skyld en booking som ble booket med bonuspoeng fra Continental, og der har et av selskapene enten kansellert eller flyttet på en flight, sånn at jeg lander for sent der jeg skal videre med den siste flighten den dagen. Continental.com Påstod at om jeg godtok endringen, kunne jeg endre gratis dersom det dukket opp en misconnect - men tydeligvis ikke online.

Føler jeg har hatt nok uflaks på denne turen nå - og det flere måneder før avreise.

Jorda rundt ?

I løpet av helligdagene i påsken? Tja, det høres ut som noe jeg kunne ha gjort, om noen hadde spandert ^_^.

Neida, her er det ikke verre enn at jeg må ta en liten snarvei, og fly en leg mindre for å komme fram. Litt irriterende, da jeg "mister" et land samt et flyselskap, men.

He, he Martin, men du er jo en av de få jeg kjenner som kunne ha funne tpå det...;):lol:

Tenkte i retning av at du brente av poeng pluss betale for en 773. Er det ER ?

Back