sk931 ScanFlyer Rusty 13 Apr 2006 #2 Replying to Topic 'Påskequiz nr. 7' Har ingen ide over hovedet,men flytypen er vel en B737 og jeg tipper det kunne være en BU maskine i TRD før en ny terminal blev indviet ??? Hilsen Ole
Replying to Topic 'Påskequiz nr. 7' Har ingen ide over hovedet,men flytypen er vel en B737 og jeg tipper det kunne være en BU maskine i TRD før en ny terminal blev indviet ??? Hilsen Ole
G Guest ScanFlyer Gold 13 Apr 2006 #3 Replying to Topic 'Påskequiz nr. 7' Ole, er du sikker på det ikke er AAR?:hi2 God påske!!
sk931 ScanFlyer Rusty 13 Apr 2006 #4 Replying to Topic 'Påskequiz nr. 7' Originally posted by jens Ole, er du sikker på det ikke er AAR?:hi2 God påske!! Click to expand... Ja, det ku` du li`, hva !!!!! Hilsen Ole
Replying to Topic 'Påskequiz nr. 7' Originally posted by jens Ole, er du sikker på det ikke er AAR?:hi2 God påske!! Click to expand... Ja, det ku` du li`, hva !!!!! Hilsen Ole
J Jetset ScanFlyer Blue 13 Apr 2006 #5 Replying to Topic 'Påskequiz nr. 7' Hei, Jeg synes dette ligner veldig på BVA, og da selvsagt en 733 fra DY... God påske
Replying to Topic 'Påskequiz nr. 7' Hei, Jeg synes dette ligner veldig på BVA, og da selvsagt en 733 fra DY... God påske
Falcon ÜberScanFlyer 13 Apr 2006 #6 Replying to Topic 'Påskequiz nr. 7' Doux points, Jetset! Terminalen ser ut som en sigøynerlandsby og flyet parkerer "ved døren", men man må nok nesten ha vært der for å kjenne igjen plassen.
Replying to Topic 'Påskequiz nr. 7' Doux points, Jetset! Terminalen ser ut som en sigøynerlandsby og flyet parkerer "ved døren", men man må nok nesten ha vært der for å kjenne igjen plassen.