Påskekampanjen til Norwegian

roger

Rakettforskar
Medlem
Påskekampanjen til Norwegian

Fekk epost om at dei no gir 5x Cashpoints på billettar bestilt innanfor ein gitt periode. Dei gir 20% på flex-billettar.... Betyr det gratis tur? Berre betal skattar og avgifter? Begynte å tenke på USA-tur, eller er dei rutene utanfor rewardregimet?

Re: Påskekampanjen til Norwegian

Det kom en ny e-post fra Norwegian nå med presisering av reglene rundt 5X-kampanjen.

* CashPoints opptjening på netto flypris, eks skatter og avgifter. Opptjening av 5 X CashPoints gjelder Lowfare-billetter på alle ruter. Kampanjekoden må registreres i bestillingsløpet. Gjelder for bestilling innen 21. april 2014 og reiser ut januar 2015. Kampanjen gjelder ikke på gruppereiser, bedriftsavtale og charterreiser. Ved betaling av reisen med Bank Norwegian-kortet gjelder ordinær CahsPoints-opptjening.

Sjå der ja... Det var litt for godt til å vere sant :). Funderte på om eg skulle brenne av fullflex premium til hausten, det hadde då blitt ca 1700,- i skatt pluss 26000 veksla inn tilbake i cashpoints. Å få fem prosent avslag blir liksom ikkje heilt same susen. Det som stoppa meg var vel egentleg tanken "kva skal eg med 26000 cashpoints i to år"...

Klønete av Norwegian å gå tilbake på tilbudet på denne måten, ved å nå presisere at det kun gjelder på LowFare.

De har dessuten en rabattkode gående nå som gir 10 % cashpoints på LowFare. Dere finner koden hvis dere går inn på kampanjen Reisekongen.

Det stemmer vel det ja, så dette tilbudet er ikkje særleg å skryte av.

Back