Parkeringsbransjen på OSL, VIP parkering m.fl

Re: VIP parkering ala OSL

Ellers finner jeg det litt snodig at folk mister flyene sine, litt tid til å finne ledige plasser må alle skjønne at man må midt på sommeren. Og det er alltid ledige plasser, har sett det selv også (står også i avisa).

Ja, folk er bortskjemte med OSL, for normalt funker det jo smidig både med kollektivtransport, parkering, security o.l. så at "folk mister flyet" med en gang man bruker 30 minutter ekstra på parkering, security eller punktering er ikke overraskende.

Re: VIP parkering ala OSL

Er ikke dette egentlig på kanten å bruke/markedsføre andre firmaer på denne måten?

Ikke bare på kanten men direkte ulovlig om de andre firmaene ikke har godkjent det.

Ellers så kjørte jeg forbi "parkeringen" der i dag, og det var fortsatt mange biler på jordet!

Advarsel! Ikke bruk VIP Parkering, Gardermoen.

VIP parkering Gardermoen er også i år ute å tar seg til rette.
http://www.rb.no/bil/article6136852.ece

Dette føyer seg bare inn i rekken av ting dette firmaet bedriver.
Videre så kjøres bilene til kundene så fort og rått til og fra terminalen at det er utrolig at det går bra.
Så mitt tips er å velge andre.

Re: Advarsel! Ikke bruk VIP Parkering, Gardermoen.

Jeg brukte disse for første gang i mai, etter en anbefaling i en rapport herfra faktisk. Det fungerte veldig fint skal sies, bilen har kun gått noen få KM som er transporten fra og til, uten at jeg vet hvordan den ble kjørt. Bilen var skitten, som forventet etter 2 uker utendørs i bla mye regn.

Det eneste som virket uprofft, var ved avhenting. Da satt det to stk ungdommer i en varebil og spiste en diger pizza, og de orket ikke gå ut av bilen for å gi meg nøklene og betale så jeg måtte komme til bilvinduet og gjøre det mens de jafset i seg mat.

Kommer trolig ikke til å vurdere å bruke dem igjen etter å ha lest flere negative artikler, det finnes flere aktører. Men hvordan vet man at ikke alle opptrer på denne måten?

Det jeg kan si er at hele konseptet er genialt enkelt da vi skulle ut på langtur med familien med (altfor) mye bagasje. Blir ikke enklere.

Kan fortelle at jeg bor ikke veldig lang fra der de liksom skal parkere bilene, det er mye "rally-kjøring" for å si det slik.
Fungerer sikkert fint etc, det kan ikke jeg uttale meg om, men slik jeg ser de behandle bilene til kundene sine, så er mitt råd å holde seg unna.

I all hovedsak kan man vel si at alle biler på g.moen som skal forflyttes av eksterne blir grisekjørt. Har sett så mye av det, ser det hver enda dag..

Alle konsepter som bruker VIP i navnet bør man være skeptisk til.

Himmel, dette blir bare mer og mer som en farse; har aldri brukt dem
etter tidl. reportasje om firmaet, etter dette er det i allefall 110%
garantert at man ikke bruker dem.

Ut fra bildene i artikkelen fra RB, så ser det ut som kundene får VIP-behandling ved at bilene parkeres på en gressplen/evt. et jorde? Skikkelig bra behandling det, da.

Mere her .... Penger forsvinner fra bilene også!

http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=10127080

"Vi beklager, og tar så klart dette veldig seriøst. Men jeg synes det virker rart at det skal ha skjedd flere ganger med samme kunde - og med kona hans. Jeg vet ikke om det er noe han sier for å forsterke saken eller kanskje for å få gehør i media, sier Pettersen til VG."

Makan til holdning...han burde jo legge seg flat som en pannekake!! Skulle kanskje tatt seg et ørlite kurs i PR håndtering...

"Vi beklager, og tar så klart dette veldig seriøst. Men jeg synes det virker rart at det skal ha skjedd flere ganger med samme kunde - og med kona hans. Jeg vet ikke om det er noe han sier for å forsterke saken eller kanskje for å få gehør i media, sier Pettersen til VG."

Makan til holdning...han burde jo legge seg flat som en pannekake!! Skulle kanskje tatt seg et ørlite kurs i PR håndtering...

Det virker jo unektlig rart å bruke dem om igjen om det har forsvunnet penger i bilen spør du meg.

Dette var jo et firma de hadde brukt flere ganger og kontrollen var vel for å avkrefte mistanken. Mistanken ble bekreftet og da er vel kundeforholdet brutt. De fleste tror jo det beste inntil det motsatte er bevist :)

Og da var VIP parkering begjært konkurs...kanskje like greit da de ikke virket seriøse nok som aktør.

Og da var VIP parkering begjært konkurs...kanskje like greit da de ikke virket seriøse nok som aktør.

De kommer nok snart tilbake med nytt navn.

Har ikke VIP parkering hatt mange andre navn også. Bare bytter navn internt i familien på hvem som eier det?

Back