Parkeringsbransjen på OSL, VIP parkering m.fl

Re: Advarsel! Ikke bruk VIP Parkering, Gardermoen.

Ser ut som det var Skatt Øst som begjærte dem konkurs på grunn av manglende momsbetalinger

Re: Parkeringsbransjen på OSL, VIP parkering m.fl

Enda en sak om litt uønsket bilkjøring, mens bilen skal være parkert. Godt å se at hun anmeldte forholdet og ikke godtok noen uker med gratis parkering

På appen så jeg at i de tre ukene jeg var i utlandet, har noen hos Fastpark brukt bilen min 33 ganger og kjørt den over 180 kilometer uten tillatelse. I tillegg oppdaget jeg etter noen dager skraper på bilen jeg ikke har hatt tidligere, sier hun.

Da hun oppdaget skadene på bilen, bestemte hun seg for å ta saken videre.

Hendelsen er nå anmeldt til politiet som foreløpig ikke har startet etterforskning på den.
https://www.nrk.no/norge/parkerings...0-kilometer-med-kendra-sandums-bil-1.14133608

Som nevnt tidligere i tråden er problemet med disse sullikene at hverken myndigheter eller Avinor har mulighet til å stoppe dem for godt. Familien Pettersen går konk med jevne mellomrom, bytter roller internt og er på'n igjen med nytt firmanavn. Og folk som er sent ute / desperate / gjerrige går i fella.

Det er vel også utenfor jussen at f.eks Avinor går ut og advarer mot FastPark o.l. på sine nettsider, selv om de gjerne skulle gjort det.

Som nevnt tidligere i tråden er problemet med disse sullikene at hverken myndigheter eller Avinor har mulighet til å stoppe dem for godt. Familien Pettersen går konk med jevne mellomrom, bytter roller internt og er på'n igjen med nytt firmanavn. Og folk som er sent ute / desperate / gjerrige går i fella.

Det er vel også utenfor jussen at f.eks Avinor går ut og advarer mot FastPark o.l. på sine nettsider, selv om de gjerne skulle gjort det.

Det er jo bygget en egen Fastlane for Parkering oppe på avgang på Oslo Lufthavn. Regner med at dette er et Avinor/ OnePark opplegg og ikke noe Fastpark har « tatt seg til rette» for.

Det er jo bygget en egen Fastlane for Parkering oppe på avgang på Oslo Lufthavn. Regner med at dette er et Avinor/ OnePark opplegg og ikke noe Fastpark har « tatt seg til rette» for.

Ja, det er Avinor sin, og er også et lukket område. Brukte den da vi dro i går

Back