Panser tilbud fra Eurobonus: 15K poeng t/r Peking

Tommy777

ScanFlyer Mile High Club
For de som har 15K poeng på konto er dette et flott jubileumstilbud:

http://www.flysas.com/en/EuroBonus/About_EuroBonus/EuroBonus-15/bay/?vst=true

:wow: :( :D :drunk: H Takk - og søren også, vet ikke om jeg kan/vil snu helt om på eksisterende planer. Men dette tilbudet er jo håpløst bra da. Kanskje en uke i begynnelsen av juni?? Takker og bukker for tipset, i hvert fall!

Er det forressten mulighet for at tilsvarende eller nesten like gode tilbud til andre destinasjoner kommer senere i jubileumsåret, mon tro, eller er det et engangstilfelle at man går "amok"?!

Utrolig bra tilbud. Juni måned er dessverre ikke spesielt passende for mine planer, men dette liker vi...:smile2 :clap

Originally posted by AirbusTero

Er det forressten mulighet for at tilsvarende eller nesten like gode tilbud til andre destinasjoner kommer senere i jubileumsåret, mon tro, eller er det et engangstilfelle at man går "amok"?!

Tipper det kommer mange flere. USA kommer kanskje til høsten;)

Hva kreves for å slippe inn i Kina?

Jeg kunne tenkt meg ei langhelg, kanskje, men det er jo ikke all verden av tid til å planlegge hotell, visum og annet småtteri.

Originally posted by gustavf

Hva kreves for å slippe inn i Kina?

Jeg kunne tenkt meg ei langhelg, kanskje, men det er jo ikke all verden av tid til å planlegge hotell, visum og annet småtteri.

Visum, men det er gjort på maks 2 uker og er en langt enklere prosess i f.eks i forhold til Russland

Synd Juni er booket for min del og reise budsjettet nesten brukt opp (selv om flybillettene er "gratis" er ikke alt det andre det)

Originally posted by Tommy777

Tipper det kommer mange flere. USA kommer kanskje til høsten;)

Tror du? Hvis det kommer noe til USA venter jeg heller... Har vært i Beijing en del ganger allerede... Utrolig bra tilbud uansett!

Originally posted by jb1

Men det var ikke mulig å finne noen ledige seter når jeg prøvde i juni.

Ifølge en tråd på Flyertalk skal alle eller nesten alle avgangene være utsolgt

First come, first serve så det gjelder å være tidlig ute

Jeg fant billetter i dag tidlig, men utover dagen ble det vanskelig... Her gjelder det å være rask!

Håper at Tommy777 eller andre på dette forum kan være raskt ute å varsle også neste gang!

Tommy får infoen før den slippes og vil selvsagt poste tilbudene her ;)

Lønner seg også å følge med på flyertalk

Back