Paint SAS Braathens

Replying to Topic 'Paint SAS Braathens'

kritikk av airpics pleier å gi den type reaksjoner...:spin:

Ingen forkerte senger eller ben her. Men hvem liker urettferdig kritikk? Og da gjelder det ikke bare de kommentarene i denne tråden, men tidligere tråder, mail, m.m. Og det er stort sett en person som går igjen. Alle andre takler den lille prosenten med rejects. Kan ikke enkelte skjønne at vi gjør folk en stooor tjeneste ved å presentere bildene deres, og det helt gratis?

Bildet er lagt ut forresten, iht til ønsket om høy prioritet. Man er da ikke urettferdig.

Originally posted by CK
kritikk av airpics pleier å gi den type reaksjoner...:spin:

På en annen side forstår jeg KAB's reaksjon - airpicsgutta har måttet forklare rimelig mange ganger at det går på fritiden, de har et liv utenom og mye press. Jeg hadde vært møkk lei av å svare selv. Og spydige uttalelser som kommer frem i tråden her er en eksepsjonelt dårlig måte å motivere folk til innsats på.

Og til dere som klager gang på gang: Hvis det er så ille, så er dere faktisk i deres fordømte rett til å ikke uploade. Ha en fredelig julefeiring.

God Jul KAB.:)

Kan du linke meg til SASbraathens bilde?
Fant den ikke selv.

Liker det grønne rundt omkring på flyet:alien:

hehe,,,neida, ser ut som om de har lånt nese med norwegian!:)

det trengs en skikkelig re-spray. Regner med at de har lånt en nese fra DY. Morsom med den røde nesen til jul...

Blir det fortsatt kongenavn eller blir alt Viking?

synes at bildet er litt uskarpt/blurry jeg da, mulig at det er skjermen min som gir meg dette inntrykket da..

Originally posted by LN-MEH

men det er mulig jeg har misforstått her dette med hjulbrønn,det kan være haien har en annen definisjon på det enn jeg har.

Det jeg mener er foran registreringen ved nesehjulet. Var litt vagt formulert, men tatt ut av skrivet som kom.

Originally posted by Leorim

Bilde ligger i køen hos Airpics.
Nå erd et opp til dem.
men mulig bildet blir rejected fordi det ikke er ferdigmalt ?
Jeg får ikke til å poste bilder inn her på forumet :(

Jeg skjønner i grunn ikke hvorfor du laster opp bilder til Airpics hvis du er så misfornøyd? Dine bilder blir behandlet likt med alle andres, og det store flertallet tåler faktisk at de får en rejectmail innimellom i innboksen. Jeg foreslår at du kanskje er litt selvkritisk til dine egne bilder før du laster dem opp ettersom du tydeligvis mener at alt for mange av dine bilder blir rejectet. Hva er grunnen til det? Er det bare vi som er vanskelige?

Forøvrig synes jeg KAB`s kommentarer var utrolig morsomme! :):)

Ha en riktig god jul! :)

Jeg laster opp her og ingen annen plass.
Jeg får kritikk for mine bilder, og da må noderatørene også tåle kritikk.
Men jeg skal slutte å klage. DET er mitt nyttårs-forsett,
så syns jheg at alle andre også bør komme med sitt nyttårs-forsett.

Slutte å snakke dritt/ komme med tåpelige bemerkninger som bare hører hjemme
i en barnehage/barneskole

GOD JUL

Back