Toby91
ScanFlyer Silver
På Skogstur - BGO 19. Mai
Heisann!
Idag skulle eg kjøre min mormor til togstasjonen i bergen, men siden eg bor på landet og først var i byn, tok eg like greit turen rett opp på flyplassen vår for å se det an
Gikk en tur bort i Skogen på nordenden og det var varmt. Steikende sol og lite vind medførte en sommerlig spotting uten t-skjorte, og godt var det i varmen :lol:
Men.. Her er bildene, ikke det beste og mest varierte eg har gitt ut, men det kommer seinere!

DHL Pakkene avlastes for videre utkjøring
MD fra Køben fikk Pushback idet eg kjørte forbi, så det ble en stopp der
Sothøl :lol:
Så var eg på plass i skogen, god å varm, litt motlys stopper ikke meg! Innså jo at den turen var dårlig timet med solen :lol:
Elsket av noen, hatet av andre :lol:
Så kom denne lille banditten innom, en times tid seinere drog den videre til Farnborough.
Så kom Luftransport med en av sine nye Kingair'er. Flotte fly!
Så kom Lufthansa jungeljeten som eg håpte landet på nord, og det gjorde den

Heisann!
Idag skulle eg kjøre min mormor til togstasjonen i bergen, men siden eg bor på landet og først var i byn, tok eg like greit turen rett opp på flyplassen vår for å se det an

Men.. Her er bildene, ikke det beste og mest varierte eg har gitt ut, men det kommer seinere!

DHL Pakkene avlastes for videre utkjøring

MD fra Køben fikk Pushback idet eg kjørte forbi, så det ble en stopp der

Sothøl :lol:

Så var eg på plass i skogen, god å varm, litt motlys stopper ikke meg! Innså jo at den turen var dårlig timet med solen :lol:

Elsket av noen, hatet av andre :lol:

Så kom denne lille banditten innom, en times tid seinere drog den videre til Farnborough.

Så kom Luftransport med en av sine nye Kingair'er. Flotte fly!

Så kom Lufthansa jungeljeten som eg håpte landet på nord, og det gjorde den

Last edited: