• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

På klapp med Holdberg

Toby91

ScanFlyer Silver
På klapp med Holdberg

Hallo!

Var på utdanningsmessa i Lillestrøm en tur i går, onsdag den 20.Jan. Reiste fra flesland klokka 8 om morgenen, og maskinen som fraktet meg der til var LN-NOS, eller Ludvig Holdberg som den er malt om til :) Utfordring å ta bilder i så mørke omgivelser håndholdt, så kvaliteten får bere.

Ellers så kubba kameraet mitt uten grunn når eg ankom gardermoen å tenkte å spotte litt, funka igjen når eg kom hjem.. Det ikte vel ikke Østlandet :p

Gikk jo glipp av så mange gode fotomuligheter :headbang

IMG_3215.jpg

IMG_3222copy.jpg

IMG_3226copy.jpg

IMG_3248copy.jpg

IMG_3276copy.jpg

IMG_3277copy.jpg

Det var det eg hadde!

Kommenter gjerne og ha en flott dag videre!

Mvh Tommy! :D

Re: På klapp med Holdberg

Supre bilder. Spesielt de tre første fra cockpit. De var virkelig stemningsfull og skarpe.

Takker for kommentarer folkens! Hyggelig at dere likte bildene! :D

Re: På klapp med Holdberg?????

Må bare påpeke at den gamle bergenske forfatteren som du referer til på halen til individet LN-NOS het Ludvig Holberg, uten D. For noen er dette kanskje ikke av stor betydning, men for bergensere er dette en direkte fornærmelse. Nå begynner jeg å bli lei av feil fakta på denne siden, og i kombinasjon med urimelig mange skrivefeil og orddelingsfeil gjør det noen ganger vondt å lese innlegg.

Yours sincerely

The God of the Sun

Og jeg irriterer meg godt over den feilen der ;)
For jeg heter Sindre Holberg og han karen der en vistnok min slektning :p

Men nok om den saken!
Flotte bilder Tommy, likte spesielt de fra flightdeck! :)

Re: På klapp med Holdberg?????

Må bare påpeke at den gamle bergenske forfatteren som du referer til på halen til individet LN-NOS het Ludvig Holberg, uten D. For noen er dette kanskje ikke av stor betydning, men for bergensere er dette en direkte fornærmelse. Nå begynner jeg å bli lei av feil fakta på denne siden, og i kombinasjon med urimelig mange skrivefeil og orddelingsfeil gjør det noen ganger vondt å lese innlegg.

Yours sincerely

The God of the Sun

Ja, det er ikke hold i påstanden at han heter Holdberg! Men jeg likte serien, fine vinkler på cockpitbildene.:up:

Back