• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

På EBAY nå:Aeroclassics SAS Scandinavian DC-9 (Polished Version)

Re: På EBAY nå:Aeroclassics SAS Scandinavian DC-9 (Polished Version)

Her går prisen i været så det suser. USD 140 og 2 timer igjen. lurer på om jeg skal selge.

Her går prisen i været så det suser. USD 140 og 2 timer igjen. lurer på om jeg skal selge.

Hvis du skal selge Ole så vet du hvem du skal kontakte!!!:lol: Er helt sikker på at vi kan komme frem til enighet om prisen. En eventuell overlevering kan vi jo svært gjerne gjøre som sist.

Skulle svært gjerne hatt denne modellen i samlingen min, men sliter litt med e-bay motivasjonen.

Espen

Ligger en til ute nå på eBay...

Ligger en til ute nå på eBay.....
---------
Finner ikke noen eg ? Har den gått ut eller ? Har du en link til de, selv om den har gått ut ?

Borte nå ja, lå der for 2 dager siden.
Mener det var "Oleb" som lå inne med høyeste bud.........noen her inne det er det ikke??

Jo, den er kjøpt for å komme hjem til Norge :)

Gikk for $140.......dvs jeg gjorde definivt en kupp at de helt store da jeg fikk tak i denne for $35 i sommer:colgate:

Gikk for $140.......dvs jeg gjorde definivt en kupp at de helt store da jeg fikk tak i denne for $35 i sommer:colgate:

Den forrige gikk for den prisen, ja. Denne gang er jeg godt fornøyd med at jeg fikk tak i den for USD 43+ og frakt.

Veldig bra!

Back