OY-KHF info ønskes

Status
Not open for further replies.
Re: OY-KHF info ønskes

Originally posted by Someone

Originally posted by LN-BRK

Hvis noen hadde giddet å svare Leorim i første omgang, så hadde denne tråden vært betydelige kortere. Og vennligere!

Men det kan jo være at ingen her vet....

Hvordan kan du vite at ingen vet det Leorim ønsker å få vite?

Vet gjør jeg ikke, men det kan jo være at f.eks ingen her vet eller at ingen av de som vet har vært innom siden det første innlegget ble postet

Hvis noen hadde giddet å svare Leorim i første omgang, så hadde denne tråden vært betydelige kortere. Og vennligere!
Noen hadde sikkert svart Leorim allerede hvis han hadde vært litt vennligere i 'første omgang'!

Originally posted by Cedlind

Noen hadde sikkert svart Leorim allerede hvis han hadde vært litt vennligere i 'første omgang'!

Jo, men nå er vi langt ut i 'andre omgang', og ingen har ennå svart. Dette ser jeg på med stor bekymring. Like før jeg bytter til StP-Norway-forum.net.com!

Originally posted by Cedlind

Jo, men nå er vi langt ut i 'andre omgang', og ingen har ennå svart. Dette ser jeg på med stor bekymring. Like før jeg bytter til StP-Norway-forum.net.com!
du mener vel "STP-Norge/Norway-forum.net.com - DFDS Seaways Norwegian KLM affliate - selskap i STP gruppen" ?

hmm.. er det no fandenskap i det stavangerske vann eller ?

helt sant

Nå er vi vel snart på side 3 i denne tråden,- fortsatt uten at det har kommet et svar på det posten handlet om.

-Det er merkelig at det skal komme så veldig mye sure oppstøt til svar når det er enkelte som spør om noe. -Hvis DU ikke har et svar på det vedkommende spør om,- så la vær å svar.

Slike tendenser ser det ut til å bli mer og mer av,- desverre ! -Har nevnt det etpar ganger før, -det virker som om dette forumet begynner å rakne i kantene, sakte men sikkert. -Det blir mer og mer ufine kommentarer. Det har alltid vært hyggelig å være her,- men stadig bruk av slike unødvendige kommentarer gjør at det ikke er den samme gleden å være her lengre,-desverre.

-Er sikkert ikke den eneste som syns slike unødvendige kommentarer bør være her, så kansje de som sitter "og passer på" burde bli litt strengere etterhvert ?
PS: -Er ikke hårsår,- men ønsker en litt hyggeligere tone her.......

Dette flyet gjekk berre til Oslo i går:

KKVAD OYKHF 30JAN07 . [ VALID AIRCRAFT DISPOSITION ALL TIMES IN U T
[
[ M87 9877 OYKHF
[
[ FLTNO LEG STD STA ETD ATD TOFF TDWN ATA ETA
[ 9239 SVG OSL 1200 1300 1202 1217 1249 1251
[

I dag har det ikkje gjort noko, og det ligg heller ikkje inne noko for morgondagen. KAnskje på teknisk ettersyn? Det ligg iallefall ikkje inne noko i dei systema eg har tilgang til..:)

Originally posted by wf145

[
[ M87 9877 OYKHF
[
[

I dag har det ikkje gjort noko, og det ligg heller ikkje inne noko for morgondagen. KAnskje på teknisk ettersyn? Det ligg iallefall ikkje inne noko i dei systema eg har tilgang til..:)

Takker !
Så enkelt kan det gjøres ! :-p
-Og alt annet kunne vært unngått !

Originally posted by G-COLE

Originally posted by wf145

[
[ M87 9877 OYKHF
[
[

Takker !
Så enkelt kan det gjøres ! :-p
-Og alt annet kunne vært unngått !

Nå ble det jo gjort så enkelt da.. (limte dog ikke inn det som WF145 gjorde da) men når man ikke godtar det svaret man får og krever å få vite mere så har man bare seg selv å takke.. og DET er min mening, og dere skal mer enn gjerne få være uenig med meg i det da..

Hvis flyet fortsatt er på OSL, sitter fangene i flyet og venter da eller? :p

(hvor lang kan tråden bli?)

Dette er en annen variant av halestjertfarger på SAS MD-82 OY-KHN "Dan Viking".Bildet er tatt i Tromsø 5/9-2001,og flyet står klar til avgang til Alta som SK380 ved gate 23.I bakgrunnen kan vi se SE-DMB "Bjarne Viking" under push-back på rute SK377 til Oslo(Fornebu!) ut fra gate 22.Et aldri så lite tilbakeblikk som jeg kom på da jeg så bildene (både det fra Sola og det fra Gardermoen) av den godeste "Ragnar Viking" OY-KHF.:smile2

Attachments

• OY-KHN 5.september 2001 edited.jpg
    OY-KHN 5.september 2001 edited.jpg
    110 KB · Views: 4

Originally posted by LN-MEH

Dette er en annen variant av halestjertfarger på SAS MD-82 OY-KHN "Dan Viking".Bildet er tatt i Tromsø 5/9-2001,og flyet står klar til avgang til Alta som SK380 ved gate 23.I bakgrunnen kan vi se SE-DMB "Bjarne Viking" under push-back på rute SK377 til Oslo(Fornebu!) ut fra gate 22.
Til Fornebu var det nok ikke..., ikke i 2001. Da den stengte i oktober 1998, var det KUN 1 MD-80 de hadde rukket å male om, OY-KGT.

Men spesielt å se en slik hybrid igjen, takk for bilde og spm, Leorim. Og takk for svar. Enig med G-COLE som skriver at kan du ikke svare på det som det spørres om, hvorfor skrive så mye da ?

Jag vet inte om jag skall skratta eller gråta men en sak är säker; PULL YOURSELF TOGETHER GENTS och det gäller ALLA skribenter och i ALLA trådar (men inte den här längre då den härmed låses!).

Ibland undrar jag om jag orkar fortsätta modererandet av "gutterne i barnehagen"

:old

Status
Not open for further replies.
Back